کد خبر : 189427
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 14:13
-

طیبی در گفتگو با Fut5al :

در بنفیکا جا افتادم چون همه اینجا کمکم کردند/ ۴روز دیگر به سوئیس می‌رویم/ جام ملت‌ها برگزار شود بهتر است

در بنفیکا جا افتادم چون همه اینجا کمکم کردند/ ۴روز دیگر به سوئیس می‌رویم/ جام ملت‌ها برگزار شود بهتر است

لژیونر ایرانی بنفیکا گفت: ورود و جا افتادن هر بازیکنی در یک تیم جدید به زمان نیاز دارد تا بتواند با طرز فکر غالب بر تیم آشنا شود اما این زمان برای من کوتاه بود چون مربی و بازیکنان با تمام وجود کمکم کردند.

حسین طیبی پس از به ثمر رساندن گل‌های زیبای این هفته خود برای بنفیکا در گفتگو با Fut5al گفت: بازی سختی بود چراکه حریف ما مودیکس، یکی از تیم‌های خوب لیگ پرتغال بود اما انگیزه تیم ما فوق‌العاده زیاد بودیم و خدا را شکر با اینکه یک بازی خارج از خانه محسوب می‌شد، یک نتیجه خوب هم بدست آوردیم و ۴ بر صفر پیروز شدیم.

او ادامه داد: با دو گل این بازی یازدهمین گل خود را در سیزدهمین بازی این فصلم برای بنفیکا به ثمر رساندم هر چند که ۴ بازی را به دلیل دیر اضافه شدن و شرایط قرنطینه‌ای که پس از ورود به خاک پرتغال باید می‌گذراندم از دست دادم. هماهنگی تیمی زمان‌بر است اما برای من همه چیز سریعتر اتفاق افتاد چون همه تیم به من کمک کردند و الحمدالله ظرف همین سه ماه که به بنفیکا اضافه شده‌ام اتفاقات بسیار خوبی برایم رخ داده است.

گلزن ایرانی بنفیکا با اشاره به اینکه بازی هفته گذشته تیمش را به دلیل محرومیت غایب بوده متذکر شد: اسپورتینگ لیسبون هم هفته قبل ۴-۴ کرده بود و به عنوان جدی‌ترین رقیب با آنها هم امتیاز هستیم اما رفته رفته گل آوراژ خود را نیز اضافه می‌کنیم تا این اختلاف را هم در جدول برطرف کنیم.

طیبی با بیان اینکه بنفیکا از امروز آماده لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد، گفت: ما در حال آماده شدن برای بازی‌های اروپایی هستیم و انشاالله چهار روز دیگر به سوئیس می‌رویم تا طبق برنامه برنامه لیگ قهرمانان با نماینده این کشور روبرو شویم. بنفیکا از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و تلاش می‌کنم تا با این تیم یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.

شماره۱۵ تیم‌ملی فوتسال ایران در خصوص برگزاری احتمالی مسابقات جام ملتهای آسیا نیز یادآور شد: این بازی‌ها برگزار شود خیلی بهتر است چراکه تیم‌های دیگر هم حق دارند که شرکت کنند به هر حال آنها هم برای رسیدن به سهمیه جام‌جهانی وقت گذاشته‌اند و عادلانه‌تر برگزاری این دیدارها برای مشخص شدن چهره ۵تیم است. کرونا در فوتسال اروپا هم وجود دارد اما می‌بینید که ما بازی می‌کنیم و هیچ دیداری هم تعطیلی نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.