کد خبر : 189440
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 15:04
-

شمسایی:هنوز با آن تیمی که مد نظر من است فاصله داریم/برای هماهنگی نیاز به زمان داریم/برای فوتسال آسیا بسیار بد است که وضعیت جام ملت‌ها هنوز مشخص نیست

شمسایی:هنوز با آن تیمی که مد نظر من است فاصله داریم/برای هماهنگی نیاز به زمان داریم/برای فوتسال آسیا بسیار بد است که وضعیت جام ملت‌ها هنوز مشخص نیست

شمسایی گفت: تیم فوتسال گیتی پسند هنوز با آن تیمی که مد نظر من است فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی روز چهارشنبه این تیم برابر اهورای بهبهان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: اگر جدول لیگ را ببینید متوجه خواهید شد که بیشتر تیم‌ها با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه هستند و آن هم به خاطر دور اول بازی‌ها است. هدف باشگاه گیتی پسند این است که مرحله اول بازی‌های لیگ را بتواند با موفقیت پشت سر بگذارد و مقتدرانه به مرحله دوم صعود کند. بعد از صعود به مرحله بعدی کار اصلی ما تازه شروع خواهد شد. باید تمام مسائل فنی را در مرحله بعد به خوبی اجرا کنیم.

اهورا تیم بسیار منسجمی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: اهورای بهبهان تیم بسیار منسجمی است. من در چند روز گذشته بار‌ها بازی این تیم را تماشا کردم. اهورا در کار‌های دفاعی بسیار خوب است. اگر ما فکر کنیم اهورا همان تیمی است که سال گذشته برای بقا در لیگ می‌جنگید، اشتباه محض است. اگر در بازی با این تیم تلاش نکنیم، قطعا آسیب می‌بینیم. در هر صورت تلاش می کنیم تا در بازی برابر اهورای بهبهان با دست پر به اصفهان برگردیم.

هنوز با آن تیمی که مد نظر من است فاصله داریم

شمسایی درباره شرایط این تیم بیان داشت: خدا را شکر تقریبا بازیکنان مصدوم ما کم کم به ترکیب تیم اضافه شده اند. برای بازی با اهورا یکی – ۲ بازیکن مصدوم داریم که وضعیت آن‌ها تا فردا مشخص خواهد شد. به لحاظ مسائل فنی تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده است. هر چند معتقدم هنوز با آن تیمی که مد نظر من است، فاصله داریم. تلاش می کنیم در مرحله دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. در هر صورت من این صدر جدولی که الان در اختیار داریم را زیاد دوست ندارم، زیرا باید خیلی بهتر از این‌ها باشیم.

برای هماهنگی نیاز به زمان داریم

شمسایی ادامه داد: در تیم ما بازیکنان بزرگ و ملی پوش زیادی وجود دارد. بازیکنان من کاملا به این نکته واقف هستند که باید خیلی بهتر از این‌ها بازی کنند. بیشتر بازیکنانی که در تیم من حضور دارند سابقه بازی در کنار یکدیگر را دارند و اگر با هم ناهماهنگ هستند شاید به خاطر تفکراتی است که در ذهن من وجود دارد. این موضوع نیاز به زمان دارد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. اگر توجه کرده باشید گل‌هایی که ما امسال در مسابقات لیگ دریافت کردیم، بیشتر روی  اشتباهات فردی بوده است. خاصیت فوتسال همین است که اگر اشتباه کنید گل می‌خورید.

برای فوتسال آسیا بسیار بد است که وضعیت جام ملت‌ها هنوز مشخص نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین درباره مشخص نبودن برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: متاسفانه بدترین خبری که می‌شد شنید، همین است که هنوز مسابقات جام ملت‌های آسیا معلوم نیست چه زمانی شروع می‌شود و این در حالی است که رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در کشور‌های اروپایی در حال برگزاری است. به نظر من این خبر برای جامعه فوتسال در آسیا بسیار بد است و امیدوارم هر چه زودتر وضعیت مسابقات جام ملت‌ها مشخص شود. شنیده ام که می‌خواهند میزبانی جام ملت‌ها را به تایلندی‌ها بدهند، هر چند ما هم تجربه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا را در کشورمان داریم. اگر اشتباه نکنم در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ کشور ما میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا بود و به فکر می‌کنم کشور ما الان از لحاظ سالن و هتل مشکلی برای گرفتن میزبانی نداشته باشد، هر چند باید ببینیم فاکتور‌هایی که AFC مد نظر دارد چیست.

امیدوارم شهرآورد فردا جذاب و دیدنی باشد

شمسایی در پایان درباره بازی شهرآورد پایتخت که فردا بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود بیان کرد: دوست دارم بازی فردا در کنار گل‌هایی که زده می‌شود، جذاب و دیدنی باشد. من خودم از بازی‌ها ترسناک یعنی اینکه تیم‌ها از یکدیگر بترسند چندان خوشم نمی‌آید و امیدوارم هر تیمی که تلاش بیشتری می‌کند پیروز میدان باشد. اصولا پیش بینی کردن نتیجه را دوست ندارم و فکر می‌کنم کار درستی نباشد. در هر صورت همان طور که گفتم امیدوارم هر تیمی که لایق پیروزی است به آن دست پیدا کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابى یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

این و بازیکناش ١٠ سال هست در تیّم ملى دارن کنار همدیگه بازى میکنند حالا میگه هماهنگى میخوان؟!!! یک حرفى بزن که حداقل فنى باشه با این همه هزینه میلیاردى و بازیکن ملى باید الان همه ى تیّم ها رو دو رقمى میکردید تازه میگه هماااااهههنگى !!! برررو عااامووووو