کد خبر : 189405
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 9:46
-

کشاورز:از روند رو به رشد راگا راضی هستم/ترسی از جوانگرایی ندارم/لغو جام ملتهای آسیا غیر منصفانه است

کشاورز:از روند رو به رشد راگا راضی هستم/ترسی از جوانگرایی ندارم/لغو جام ملتهای آسیا غیر منصفانه است

سرمربی تیم راگا تهران گفت: اگر روزی بازی دادن به جوان‌ها برای تیم مشکلی به وجود بیاورد، بهای آن را می‌پردازیم و ترسی از این کار نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: به طور کلی از وضعیت نتیجه‌گیری و روند رو به رشد تیم راضی هستیم و امیدوارم شرایط به همین شکل پیش برود تا به هدف‌ خود در این فصل دست پیدا کنیم.

وی در مورد بازی دادن به جوان‌های تیم راگا در دیدارهای اخیر این تیم در لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که به تدریج به جوان‌های خود در لیگ برتر بازی بدهیم. برخی از این بازیکنان جوان زیر ۲۰ سال هستند و اولین بار است که لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران، تصریح کرد: اگر روزی بازی دادن به جوان‌ها برای تیم مشکلی به وجود بیاورد، ما بهای آن را می‌پردازیم و ترسی از این کار نداریم. جوانان پرتلاشی داریم و امیدوارم در ادامه راه نیز به ما کمک کنند. این بازیکنان برای سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کشاورز در خصوص علت بازی نکردنش در دیدار با ایمان شیراز، گفت: یک روز پیش از دیدار با ایمان در تمرین آخر از ناحیه عضلات پا دچار مصدومیت شدم و تا ۱۰ روز آینده نمی‌توانم بازی کنم. به احتمال زیاد به دیدار با فرش‌آرا نمی‌رسم اما پزشکان تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا مرا به دیدار با سن‌ایچ برسانند.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش با فرش‌ آرا مشهد، اظهار داشت: در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم. تیم فرش‌آرا تیم منظم و ریشه‌داری است و در این فصل نیز توانسته نتایج خوبی کسب کند. امیدوارم که در روز بازی خوب کار کنیم و به هدفمان در این دیدار برسیم.

تیم فوتسال راگا تهران قرار است روز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در مشهد به مصاف فرش‌آرا برود.

سرمربی تیم فوتسال راگا در خصوص مصدومیت «مجید حاجی‌بنده» و از دست دادن او در فصل جاری، عنوان کرد: او بازیکن بسیار مهمی برای ما بود اما متاسفانه در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل دچار مصدومیت شدیدی شد و با جراحی که داشت، این فصل را از دست داد. باشگاه راگا و من تمام قد از حاجی‌بنده حمایت می‌کنیم و دوستان او در فوتسال منتظر بازگشت او به میادین هستند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره شایعه لغو جام ملت‌های آسیا و انتخاب پنج تیم برای شرکت در جام جهانی، گفت: به نظر من این کار هم غیر منطقی و هم غیر منصفانه است. بسیاری از تیم‌ها چهار سال تلاش کردند تا در جام جهانی حضور پیدا کنند. امید بسیاری از تیم‌ها مانند کویت و ازبکستان حضور در این رقابت‌ها است. نظر من این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا این رقابت‌ها را با دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و  از انتخاب به یکباره پنج تیم، صرف نظر کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.