کد خبر : 189482
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 10:40
-

صمیمی در گفتگو با Fut5al :

این افتخار متعلق به تمام گلرهای ایرانی است/ مسئولیتم سنگین‌تر شد/ باشگاه مس در موفقیت من دخیل است

این افتخار متعلق به تمام گلرهای ایرانی است/ مسئولیتم سنگین‌تر شد/ باشگاه مس در موفقیت من دخیل است

دروازه‌بان مس سونگون ورزقان افتخار حضورش در لیست ۱۰ گلر برتر فوتسال جهان را متعلق به تمام گلرهای ایرانی دانست.

علیرضا صمیمی پس از اعلام نامش در لیست ۱۰گلر برتر فوتسال جهان در سال۲۰۲۰ در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که برای چهارمین بار در طول دوران حرفه‌ای خود در فوتسال در این لیست ارزشمند قرار می‌گیرم و افتخار آن را نه برای خود بلکه متعلق به فوتسال ایران و تمام گلرهای ایرانی می‌دانم.

او ادامه داد: به هر حال مصطفی نظری، سپهر محمدی و بنده در سالیان اخیر در لیست برترین گلرهای جهان قرار داشته‌ایم که نشان از توانمندی و پتانسیل بالای گلرهای ایرانی دارد. اعتقاد دارم تک تک گلرهای ایرانی شایستگی حضور در این لیست را دارند و امیدوارم همگی به حق خود برسند.

سنگربان مس سونگون ورزقان با اشاره به مربیان خود متذکر شد: اگر این عنوان بدست آمده ماحصل زحمات فرامرز وفایی مربی گلرهای مس و میشائیل پطرس در تیم‌ملی بوده ضمن اینکه امیر فراشی هم سال‌های قبل زحمت مرا زیاد کشیده و ایشان نیز در کسب این عنوان دخیل است که از تک تک آنها تشکر می‌کنم و این عنوان را متوجه تلاش‌ها و زحمات ایشان می‌دانم.

صمیمی با بیان اینکه با این عنوان مسئولیتم سنگین‌تر شده است، ادامه داد: من باید از باشگاه مس ورزقان هم تشکر کنم که واقعا در موفقیت من دخیل بوده است. شرایط و آرامشی که من در مس داشته و دارم بسیار به موفقیت من کمک کرده است و به این خاطر از مدیرعامل باشگاه و تمامی دست اندرکاران آن تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.