کد خبر : 189507
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 14:44
-

مرتضایی: راگا از مربی و بازیکنان باهوشی برخوردار است/این بازی فینال گونه است

مرتضایی: راگا از مربی و بازیکنان باهوشی برخوردار است/این بازی فینال گونه است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره بازی این تیم مقابل راگای تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره بازی چهارشنبه این تیم مقابل راگای تهران در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی یک دیدار فینال گونه است و ما برای اینکه بتوانیم رتبه دومی خودمان را در جدول پس بگیریم، باید حتما تیم راگای تهران را شکست دهیم. راگا تیم بسیار فوق العاده‌ای است که فوتسال هجومی بازی می‌کند. این تیم از مربی و بازیکنان باهوشی بهره می‌برد و قطعا بازی ما برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود. به هر حال امیدوارم بتوانیم در بازی چهارشنبه نتیجه قابل قبولی کسب کرده و با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: تیم ما هفته گذشته بازی نداشت، اما در همان روزی که مسابقات لیگ برتر در جریان بود، ما هم یک بازی دوستانه برابر یکی از تیم‌های خوب کشورمان برگزار کردیم.

مرتضایی درباره اینکه سطح آمادگی بازیکنان فرش آرا را پس از گذشت ۵ هفته از رقابت‌های لیگ برتر چگونه ارزیابی می‌کند بیان داشت: خدا را شکر شرایط تیمم بسیار خوب است و تنها دغدغه من نتیجه‌ای است که در بازی هفته چهارم مقابل کوثر به دست آمد که متاسفانه بازی برده را با نتیجه مساوی عوض کردیم. این نتیجه خارج از انتظار ما بود. اگر می‌توانستیم کوثر را شکست دهیم و با ۲ امتیاز بیشتر در جدول جایگاه بهتری داشتیم.

 

مصاحبه از:محسن فروغی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.