کد خبر : 189503
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 14:32
-

ناظم الشریعه: منتظر نتایج همیشگی از تیم ملی فوتسال نباشید

ناظم الشریعه: منتظر نتایج همیشگی از تیم ملی فوتسال نباشید

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: با نداشتن دیدارهای تدارکاتی، منتظر نتایج همیشگی از تیم ملی نباشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان باید خود را برای جام ملت‌های آسیا که فروردین سال ۱۴۰۰ به میزبانی کویت برگزار می‌شود، آماده کند. این تیم بر اساس تقویم می‌توانست در ۲ فیفادی پیش رو که در بهمن و اسفند ماه قرار دارد از فرصت استفاده کرده و دیدارهای تدارکاتی مورد نظر خود را برگزار کند اما با انصراف تیم‌های مدنظر تیم ملی و کنسل شدن تورنمنت صدرا شیراز، عملا فیفادی بهمن ماه برای تیم ملی از دست رفته است.

به نظر می‌رسد شایعه احتمال لغو جام ملت‌های آسیا بهانه خوبی برای کمیته فوتسال بوده تا آن‌ها پیگیر دیدارهای تدارکاتی و اردوهای این تیم نباشد. تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا در یک سال اخیر تنها ۲ دیدار دوستانه با ازبکستان برگزار کرده و دیگر تیم‌های آسیایی نیز با تمام توان به دنبال برگزاری بازی‌های دوستانه با کیفیت هستند.

«سیدمحمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص لغو دیدارهای دوستانه این تیم، اظهار داشت: متاسفانه تیم ملی فوتسال جمهوری آذربایجان از حضور برای دیدار تدارکاتی با ما انصراف داد و دلیل آن را هم اعلام نکرد و تورنمنت صدرا نیز به احتمال زیاد کنسل می‌شود و به همین راحتی فیفادی بهمن ماه را از دست دادیم.

وی افزود: در حال حاضر دیگر تیم‌های آسیایی دیدارهای تدراکاتی بسیار خوبی برگزار می کنند اما ما شرایط خوبی در این خصوص نداریم. باید ببینیم در این شرایط کرونایی، کشورهای دیگر چگونه میتوانند بازی تدارکاتی برگزار کنند. تیم ما در این شرایط به تدریج از رنکینگ جهانی سقوط می‌کند و نمی‌توانیم کاری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: هر زمان که با تیم‌های خوب، دیدارهای تدارکاتی برگزار کردیم، بعد از آن نتایج بسیار خوبی گرفتیم اما حالا کار برای ما سخت شده و بدون شک با این وضعیت نباید توقعی از این تیم داشت. جام ملت‌های آسیا را پیش رو داریم اما به راحتی یکی از فیفادی‌ها را از دست دادیم.

ناظم‌الشریعه عنوان کرد: «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال در حال پیگیری اردوی کیش در فیفادی است و منتظر هستیم تا ببینیم این اردو برگزار می‌شود یا نه. باید در آینده ببینیم چه تیم‌های حاضر هستند تا با ما بازی دوستانه انجام دهند.

وی در خصوص نفرات انتخابی تیم ملی فوتسال گفت: نفرات تقریبا مشخص هستند و در چند روز آینده تکمیل خواهند شد. بازیکنان بسیار خوبی در لیگ برتر داریم و همه آن ها را رصد می کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.