کد خبر : 189623
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 16:27
-

عباسی: مصدوم نیستم،امتحان دکتری داشتم/اسم برای تیم بازی نمی کند

عباسی: مصدوم نیستم،امتحان دکتری داشتم/اسم برای تیم بازی نمی کند

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت‌: گیتی پسند هرساله تیمی مدعی قهرمانی راهی مسابقات می‌کند ولی چند بار هم گفتم هیچ زمانی اسم بازی نمی‌کند بلکه ستاره‌ها باید تلاش کنند تا از سد محکمی به اسم جوانان تیم‌های دیگر رد شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمد عباسی در رابطه با وضعیت مصدومیت خود، اظهار کرد: مصدوم نیستم، امتحان دکتری داشتم که برای آن مدت زیادی درس خواندم، وقت گذاشتم و با هماهنگی کادر فنی قرار است از هفته آینده به جلسه تمرینات اضافه شوم و در بازی مقابل اهورا بهبهان حضور نخواهم داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم بازی مقابل بهبهان را پیروز شویم، تصریح کرد: تیم ما ستاره‌های زیادی دارد، با توجه به اینکه خودمان از عملکرد تیم راضی نیستیم، اما در صدر گروه قرار داریم. بازیکنان با تجربه و تدابیر کادر فنی می‌توانند بهبهان را شکست دهند، دعای من همراه آنها خواهد بود تا از هفته آینده بتوانم در زمین بازی کمک کنم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص آقای گلی در این فصل از رقابت‌ها، خاطر نشان کرد: بدم نمی‌آید آقای گل شوم ولی مهم‌ترین چیز کمک به تیم است که بتواند در هر بازی پیروز باشد و مهم نیست چه شخصی گل می‌زند. در حال حاضر قدرت بهادری بیشترین گل زده را در گیتی پسند دارد که به او کمک می کنیم تا گل بزند و باعث پیروزی تیم شود.

احمد عباسی با اشاره به اینکه تمرینات را خیلی خوب شروع کردیم، گفت: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم یک ماه قبل از شروع لیگ تمرینات را آغاز کردیم ولی لیگ دو ماه عقب افتاد و تمرینات ما به ۸۰ روز رسید که بازیکنان از تمرین زده شدند و احساس شادابی نمی‌کنند، با استراحت نیم فصل شرایط ما بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: گیتی پسند هرساله تیمی مدعی قهرمانی راهی مسابقات می‌کند ولی چند بار هم گفتم هیچ زمانی اسم بازی نمی‌کند بلکه ستاره‌ها باید تلاش کنند تا از سد محکمی به اسم جوانان تیم‌های دیگر رد شوند، تیم ما باید بیشتر از این تلاش کند تا بتوانیم بازی‌ها را راحت ببریم از علی جنتی به خاطر حمایتی که داشته تشکر می‌کنم و امیدوارم با قهرمانی جواب زحماتشان را بدهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.