کد خبر : 189602
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 11:59
-

قنبری: روزهای خوب شهروند به زودی از راه می رسد/ دلتنگ هواداران پرشورمان هستیم

قنبری: روزهای خوب شهروند به زودی از راه می رسد/ دلتنگ هواداران پرشورمان هستیم

بازیکن شهروند ساری گفت: روزهای خوب این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال به زودی از راه می رسد.

رضا قنبری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره به تساوی هفته گذشته تیمش برابر گیتی گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: تیم گیتی پسند از بازیکنان خوب و ملی پوش برخوردار است. بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. اگرچه می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما خدا را شکر با تلاش بچه ها دست خالی از زمین خارج نشدیم. گلی هم که من به ثمر رساندم اول لطف و یاری خدا و بعد هم زحمات و تلاش های هم تیمی هایم بود که به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه قبول ندارد شهروند مقابل گیتی پسند دو نیمه متفاوت داشت، تصریح کرد: بیشتر به این دلیل که تیم ما پیش فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و هنوز بازیکنان تیم به هماهنگی کامل نرسیدیم که ان شالله رفته رفته با کمک کادر خوب تیم و سرمربیگری آقای خبیری این نواسان کم می شود و همانطور که مشخص است هفته به هفته بهتر می شویم و به امید خدا روزهای خوبمان از راه خواهند رسید.

این بازیکن محسن خبیری سرمربی شهروند ساری را یکی از مربیان با سابقه، کاربلد و با تجربه فوتسال ایران قلمداد کرد و افزود: کار کردن زیر نظر ایشان برای من باعث افتخار است و ان شالله بتوانیم از دانش ایشان در ادامه ی لیگ به نحو احسن استفاده کنیم و نتایج خوبی برای تیم شهروند ساری بگیریم.

وی که باید روز چهارشنبه هفته جاری در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور در ترکیب شهروند به مصاف فردوس قم برود، در خصوص این دیدار گفت: فردوس یکی از تیم های خوب لیگ در چند سال اخیر بوده و هست که نمی توان به دلیل دو باخت در دو بازی آخر، آنها را ضعیف دانست. قمی ها از جمله تیم هایی هستند که از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده می کنند و در کل ما این هفته بازی دشواری مقابل تیم فردوس قم داریم که ان شالله برای کسب اولین ۳ امتیاز و برد در لیگ امسال به قم سفر می کنیم.

قنبری در تبیین نظرش در خصوص شرایط امسال شهروند ساری اذعان داشت: تیم ما امسال تغییرات زیادی داشته و بازیکنان مهم و نفرات اصلی زیادی از مجموعه جدا شدند ولی نفرات خوبی هم به ما اضافه شدند که ان شالله رفته رفته و به مرور زمان با هماهنگ شدن بازیکنان به دنبال این هستیم که نتایج خوبی بگیریم و به امید خدا به دنبال صعود به مرحله ی نهایی مسابقات هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران بی روح و بی لذت است، گفت: مخصوصاً بازی کردن در ساری و سالن سیدرسول حسینی بدون تماشاگر خیلی دشوار است چون تیم شهروند بهترین و پرشورترین هوادارن لیگ را دارد و نبود آنها خیلی ما را اذیت می کند. ان شالله هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود تا دوباره شاهد حضور هوادارن پرشورمان که خیلی دلتنگ شانیم، باشیم.

بازیکن شهروند ساری در پایان با اشاره به شرایط دشوار این روزهای تیمش خاطرنشان کرد: از دکتر نجاریان که به تنهایی و با مشکلات زیاد تیم را اداره می کند و همچنین از بازیکنان تیم تشکر می کنم که با وجود سختی های زیادی که هست با قدرت کار خود را ادامه می دهند و در آخر هم از مربیانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم و امیدوارم با عملکرد خوبم جواب زحمات شان را بدهم. تشکر ویژه من هم از خانواده عزیزم است که همیشه و در همه حال در کنارم بوده و هستند و مرا حمایت می کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.