کد خبر : 189577
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 8:39
-

واگذاری امتیاز ایمان شیراز / چهار بازیکن هم جدا شدند

واگذاری امتیاز ایمان شیراز / چهار بازیکن هم جدا شدند

پس از گذشت پنج هفته و حاشیه‌هایی که تیم ایمان شیراز داشت، بالاخره مالک این باشگاه مشکلات مالی را تاب نیاورد و از خیر تیم داری در لیگ برتر فوتسال گذشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که نماینده فوتسال فارس در لیگ برتر امسال تیم ایمان شیراز بود که با خرید امتیاز تیم ارژن جواز حضور در این رقابت‌ها را پیدا می‌کرد، اما پس از گذشت پنج هفته و حاشیه‌هایی که این تیم داشت، بالاخره مالک این باشگاه مشکلات مالی را تاب نیاورد و از خیر تیم داری در لیگ برتر فوتسال گذشت.

مرتضی کشاورز کاپیتان تیم ایمان شیراز گفت: پس از اتفاقات هفته‌های اخیر که تیم را به حاشیه برده بود و هادی رمضانی مالک باشگاه نسبت به تیم داری دلسرد شد، تصمیم بر این شد که بخاطر شرایط کاری و دردسر‌های تیم داری، مالک ایمان شیراز امتیاز این تیم را به محسن ابراهیمی که سرپرستی باشگاه را نیز برعهده داشت واگذار کند.

کشاورز افزود: هم چنین امیر احمدپور دروازه بان اصلی تیم و سینا جمالی، کیهان صادقیان و محمدرضا رحمانیان بازیکنان ایمان از جمع ما جدا شدند تا ادامه فصل به فکر جذب بازیکنان جدید باشیم.

کاپیتان ایمان شیراز گفت: امیدوارم با آمدن مالک جدید آرامش به تیم ایمان باز گردد و در ادامه لیگ برتر فوتسال بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.