کد خبر : 189840
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 21:21
-

نعمتی در گفت و گو با Fut5al:

بازی با مس نبرد باتجربه و بی تجربه بود/ برخی بازیکنانم دهه هشتادی هستند

بازی با مس نبرد باتجربه و بی تجربه بود/ برخی بازیکنانم دهه هشتادی هستند

مربی ایمان شیراز گفت: بازیکنان بی تجربه ای داریم و همین موضوع باعث شد از تک موقعیت ها استفاده نکنیم.

ناصر نعمتی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل مس سونگون اظهار کرد: بازی خوبی بود و بچه ها در نیمه نخست عالی کار کردند که حتی موقعیت گل هم داشتیم. بازیکنانم جوان هستند و تفاوت زیادی با بازیکنان باتجربه دارند. حریف از تک موقعیت ها بهترین استفاده ممکن را برد.

وی افزود: دو دروازه بان من متولد دهه ۸۰ هستند و تجربه آنچنانی برای حضور در دروازه نداشتند.

مربی ایمان شیراز تصریح کرد: برخی از بازیکنانم بازی دومشان در لیگ برتر را تجربه کردند و اکثرا بومی هستند. فوتسال همین است، اگر گل نزنید گل می خورید. حریف از موقعیت ها استفاده کرد و ثمره اش را با برد ۷ گله هم دید.

او گفت: مشکلاتی در روزهای اخیر پیش آمد که منجر به استعفای سرمربی تیم ما شد. بنابراین امروز نمی توانستیم توقع کار خاصی از بچه هایمان داشته باشیم. حریف تیم خیلی خوبی بود که از تجربیاتش استفاده و تقریبا تمام موقعیت هایش را به گل تبدیل کرد، در حالی که بچه های ما زمانی که بازی یک بر صفر بود، دروازه خالی را به بیرون زدند.

او در خصوص علت استعفای سرمربی تیم ایمان گفت: آقای کمالی پس از بازی هفته گذشته با مالک باشگاه دچار اختلافاتی شدند که منجر به استعفای ایشان شد. ضمن اینکه مالک باشگاه هم امتیاز تیم را به سرپرست تیم آقای محسن ابراهیمی فروخته و نمی دانیم این تغییر و تحول باعث بازگشت آقای کمالی خواهد شد یا خیر.

مربی تیم فوتسال ایمان افزود: تیم ما طوری بسته شده که حتی اگر در لیگ یک حضور داشتیم، باید برای بقا می جنگیدیم. حالا هم تنها امیدمان به مسابقات پلی آف است که باید با تیم های قعرنشین بازی کنیم و شاید بتوانیم بمانیم. البته این امیدواری را هم داریم که اگر مالک جدید باشگاه بتواند بازیکنان خوبی برایمان جذب کند، نتایج بهتری بگیریم و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم و کارمان هم به پلی آف نکشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.