کد خبر : 189744
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 17:17
-

سرمربی کوثر اصفهان:

به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرمی داشتیم/ از ملی حفاری بابت اتفاقات ابتدای بازی معذرت می خواهم

به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرمی داشتیم/ از ملی حفاری بابت اتفاقات ابتدای بازی معذرت می خواهم

سرمربی تیم کوثر اصفهان گفت: بابت اتفاقاتی که در ابتدای مسابقه رخ داد از تیم ملی حفاری که میهمان ما بود عذرخواهی می کنم.

سعید رستمی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص پیروزی تیمش مقابل ملی حفاری اظهار کرد: شرایط ما به نحوی بود که نیاز مبرمی به ۳ امتیاز مسابقه داشتیم تا ثابت کنیم بازیکنان توانایی داریم. یک عذرخواهی به حفاری بدهکاریم زیرا میزبانی ما برای حضورشان در ورزشگاه مناسب نبود.

وی افزود: اصفهان شایسته میزبانی بین المللی است و پتانسیل بالایی دارد اما امروز به خاطر شرایط ضدعفونی کردنی کردن سالن در ابتدا مشکلاتی به وجود آمد که باید از حریف عذرخواهی کنم.

رستمی تصریح کرد: به خاطر ۲ اتفاق گل خوردیم و حریف در کل بازی موقعیت خاصی نداشت. ۳ امتیاز خوبی بود و به استقبال هفته بعد که استراحت داریم، می رویم. خوشبختانه تیم هم به زودی تقویت می شود و۳ بازیکن جدید وارد می شوند.

وی در خصوص داوری مسابقه و اعتراض حریف به داور مسابقه گفت: در ۴ بازی گذشته اتفاقاتی رخ داد که فکر می کنم اگر اسم تیم ما بازار روز کوثر نبود، نتایج متفاوتی رقم می خورد. به خاطر اشتباهات غیرعمد داوری متضرر شدیم و همواره گفته ام به داوران باید خسته نباشید گفت و اشتباه داوری هم جزئی از بازی است. در خصوص داوری امروز هم یکنواخت بود، به جز صحنه ای که حریف اعتراض داشت مورد خاصی وجود نداشت و در آن خصوص هم بهتر است کارشناسان نظر دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲

خدا پدر داور رو بیامرزه حفاری رو نابود کرد