کد خبر : 189746
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 17:25
-

کیاوش علاسوند:

داور زحمات بازیکنانم را بر باد داد/ قول می دهم ملی حفاری بهتر از قبل شود

داور زحمات بازیکنانم را بر باد داد/ قول می دهم ملی حفاری بهتر از قبل شود

سرمربی ملی حفاری اهواز گفت: باید برنده بازی می شدیم اما داور مسابقه با اشتباهات تاثیرگذارش کار را خراب کرد.

کیاوش علاسوند در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شکست تیمش مقابل کوثر اظهار کرد: به کوثر باید تبریک بگویم اما نتیجه به دلیل اشتباهات داوری اینگونه رقم خورد. در بحران قرار داشتیم و امیدوار بودیم با این بازی از بحران خارج شویم، اما اشتباهات داوری شیرازه تیم ما را از هم پاشاند.

وی افزود: در دیدار با مس ما به همین شکل گل زده شد و داور نپذیرفت، اما امروز اتفاقات عجیبی رخ داد. داور ابتدا گل را نپذیرفت و ۳ ثانیه بعد تصمیمش را برگرداند. مگر در فوتسال ایران VAR و ویدئوچک داریم؟ این تغییر نظر داور مسابقه خلاف قوانین بود.

علاسوند تاکید کرد: اشتباه محض داوری تیم ما را نابود کرد. عملکردمان عالی بود و در نیمه نخست خیلی معقول و خوب بازی کردیم و با کنترل کوثر و استفاده از اشتباهات حریف نتیجه خوبی کسب کردیم، اما در نیمه دوم باید برنده می شدیم و فشار روانی هم رویمان زیاد بود.

وی افزود: بارها روی پاورپلی به گل رسیده ایم، اما امروز بچه ها شرایط روانی خوبی نداشتند، فشار زیادی رویشان بود و از داور گله دارم. قول می دهم روز به روز تیمم بهتر شود و از بحران خارج شود. متاسفانه تیم داوری به ما ضربه زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.