کد خبر : 189664
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 12:48
-

شریف: نبود بازیهای تدارکاتی، کار تیمهای فوتسال را در لیگ سخت کرده‌ است

شریف: نبود بازیهای تدارکاتی، کار تیمهای فوتسال را در لیگ سخت کرده‌ است

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان ‌رضوی گفت: انجام نشدن بازیهای تدارکاتی و دوستانه شرایط را برای حضور این تیم در رقابتهای لیگ برتر سخت‌تر کرده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف در خصوص وضعیت تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی برای حضور در رقابتهای لیگ برتر افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا، تمرینات و بازیهای دوستانه متوقف بود و تا سه بازی اول لیگ، بازیها حکم تدارکاتی را دارند و شرایط برای همه تیمها سخت است.
وی اضافه کرد: تمرینات این تیم از سه هفته قبل آغاز شده‌است به این ترتیب که در سه هفته اول روی بدنسازی و تکنیک کار شد اما از هفته چهارم تمرینات تاکتیکی آغاز می‌شود.
سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان ‌رضوی گفت: پارسال به دلیل کرونا در لیگ ضرر کردیم و ۲ بازیکن اصلی و سه نفر دیگر از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و در بازیها نتوانستیم کارایی لازم را داشته‌ باشیم.
شریف افزود: در لیگ امسال تلاش می‌کنیم بهتر از پارسال نتیجه بگیریم، امسال تیم را جوانتر کرده‌ایم و سعی شده بیشتر از بازیکنان بومی استان خراسان رضوی استفاده کنیم و هدف نهایی کسب مقامی بهتر از سال گذشته است.
در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی روز جمعه ۲۶ دی ماه در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم کیمیای اسفراین می‌رود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.