کد خبر : 190072
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 12:44
-

جاوید: در دفاع آسیب‌پذیر هستیم و نمی‌توانیم نتایج را حفظ کنیم/ بازیکنان و مربیان باید کمتر به داوری اعتراض کنند

جاوید: در دفاع آسیب‌پذیر هستیم و نمی‌توانیم نتایج را حفظ کنیم/ بازیکنان و مربیان باید کمتر به داوری اعتراض کنند

کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند، مشکل دفاعی تیمش را دلیل اصلی نتایج ضعیف شاگردان رضا لک، در هفته‌های گذشته لیگ برتر فوتسال دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره شکست ۵ بر ۲ کراپ الوند مقابل مقاومت البرز اظهار داشت:‌ متأسفانه تیم ما نتوانست کیفیت همیشگی خود را نشان دهد و روز ضعیفی را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بودیم و با همین نتیجه به رختکن رفتیم. با این حال روز خوب دروازه‌بان ما بود و سهیلی عالی کار کرد. با شروع نیمه دوم به گل دوم رسیدیم، اما روند تیم از ابتدا خوب نبود و مشخص بود که ضعیف کار می‌کنیم. مقاومت هم از این موضوع استفاده کرد و پیروز شد. تیم خوب فرهاد کشاورز فوق‌العاده کار کرده است و به مقاومت تبریک می‌گویم.

«ما در حمله تیمی بسیار توانا هستیم و در هر پنج دیدار گذشته از حریفان پیش بودیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما می‌توانستیم ۱۵ امتیازی باشیم، اما از لحاظ دفاعی مشکل داریم و بزرگترین مشکل ما این است که نمی‌توانیم نتیجه را حفظ کنیم. تا این مشکل حل نشود، کماکان همین نتایج رقم می‌خورد. کراپ الوند همچنان در دفاع آسیب‌پذیر است و باید تمرینات و تمرکز بیشتری باشد. این اتفاق باعث شده به چیزی که شایسته آن هستیم، نرسیم و اگر ۳۵ دقیقه جلو باشیم، ممکن است نتیجه را در پنج دقیقه آخر به خاطر ضعف دفاعی از دست بدهیم.

کاپیتان کراپ الوند در مورد احتمال حذف این تیم در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: نقاط ضعفی داریم که ترمیم نشده و با این نقاط ضعف، اگر با هر تعداد گل از حریفان پیش باشیم هم ممکن است به مشکل بخوریم. اگر مشکل دفاعی خود را برطرف کنیم، مشکل خاصی نخواهیم داشت و امتیازات را به دست می‌آوریم. فکر می‌کنم با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته رقم خورده، تیم‌ها خیلی به یکدیگر نزدیک هستند و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست.

جاوید در واکنش به اعتراض مربیان و بازیکنان تیم‌ها به قضاوت داوران به تسنیم گفت: چند سال است این مشکل را داریم که داوری در یک بازی خوب است،‌ اما قضاوت خوبی در دیدار بعدی نیست. با این حال من به‌عنوان بازیکن کراپ الوند نمی‌خواهم نتیجه نگرفتن تیمم را گردن داور بیندازم. داوری عاری از اشتباه نیست، اما داوری در بازی‌هایی که من دیدم، تأثیر چندانی روی نتایج بازی‌ها نداشت. بازیکنان و مربیان باید کمتر اعتراض کنند تا داوران در فضای بهتری به کار خود ادامه دهند.

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال و تعطیلی تمرینات این تیم بیان کرد:‌ بازیکنان با ادامه لیگ برتر، آمادگی خود را حفظ می‌کنند. برگزاری دیدارها و تورنمنت‌های بین‌المللی سخت است و بازی‌ها به صورت محدود برگزار می‌شود. شرایط تیم ملی ایران مانند سایر تیم‌های ملی جهان است، اما بزرگترین اتفاق مثبت در فوتسال، برگزاری منظم لیگ برتر است. باید همین رویه را ادامه دهیم تا چراغ فوتسال را روشن نگه داریم و بازیکنان در آستانه آغاز اردوی تیم ملی، با شرایط خوبی به تمرینات اضافه می‌شوند. این وقفه برای تمرینات تیم ملی جالب نیست، اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و همه کشورها درگیر این موضوع هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

آقاى جاوید!!! یکى از مشکلات اصلى در دفاع خود شما هستى که فقط ادعا دارى و هیچ کار مثبتى در دفاع نمیکنى ؟؟! تیم کراپ رو هم بدبخت میکنید والسلام