کد خبر : 190119
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 10:21
-

نصیری : نتیجه مناسبی در هفته اول لیگ کسب کردیم!

نصیری : نتیجه مناسبی در هفته اول لیگ کسب کردیم!

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیأت اصفهان گفت: با زمان کمی که برای تشکیل و آماده سازی تیم در اختیار داشتیم، نتیجه مناسبی در هفته اول لیگ برتر کسب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیأت اصفهان گفت: با زمان کمی که برای تشکیل و آماده سازی تیم در اختیار داشتیم، نتیجه مناسبی در هفته اول لیگ برتر کسب کردیم.
مریم نصیری درباره آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان باخت ۶ بر صفر مقابل تیم رهیاب گستر تهران در هفته نخست رقابت‌ها گفت: بازی خوبی بود، اما برای تشکیل تیم زمان کمی در اختیار داشتیم و فکر می‌کنم، در یک هفته توانستیم، تیم خوبی را آماده رقابت‌ها کنیم.

وی افزود: تیم رهیاب گستر تهران تیم باتجربه و خوبی را در اختیار دارد، برعکس تیم ما که اکثر بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای هستند، با این حال نتیجه قابل قبولی کسب کردیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان هیأت اصفهان در خصوص داوری بازی با تیم رهیاب گستر تهران گفت: داور باید روی خطا‌ها دقت بیشتری می‌کرد، باید چند ضربه خطا نزدیک دروازه حریف به سود ما اعلام می‌شد. داور حتی می‌توانست، ۲ بازیکن تیم رهیاب را اخراج کند. در هر صورت امیدوارم در بازی‌های آینده شرایط بهتر شود و از داوری‌ها ضرر نکنیم.
تیم هیأت فوتبال اصفهان در هفته نخست شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان ۶ بر صفر مقابل تیم رهیاب گستر در تهران بازی را واگذار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.