کد خبر : 190200
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 18:48
-

هواکشیان:رفاقت و نظم و انضباط حرف اول را در گیتی پسند می زند/به دنبال دومین برد پیاپی هستیم

هواکشیان:رفاقت و نظم و انضباط حرف اول را در گیتی پسند می زند/به دنبال دومین برد پیاپی هستیم

سرپرست گیتی پسند در مورد شرایط این تیم گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی هواکشیان سرپرست تیم گیتی پسند در مورد وضعیت این تیم گفت: تیم امسال برای قهرمانی بسته شده و با حضور وحید شمسایی به عنوان نفر اول فوتسال ایران نظم و انضباط و رفاقت خوبی در تیم شکل گرفته و حرف اول را می زند که این عامل در کنار داشتن بازیکنانی خوب و سطح بالا ما را به رسیدن به قهرمانی امیدوار کرده است.

وی در مورد بازی با مقاومت البرز گفت:مقاومتی ها تیم خوبی هستند و بازیکنان جوانی دارند که در رده دوم جدول قرار گرفته اند اما ما به دنبال رسیدن به دومین برد پیاپی خود هستیم تا صدرنشینی مان ادامه پیدا کند.

هواکشیان در مورد جذب بازیکن توسط گیتی پسند در نیم فصل گفت:دراین باره با صلاحدید آقای شمسایی عمل می کنیم و اگر بازیکنی مدنظر او باشد جذب خواهیم کرد.

سرپرست گیتی پسند در پایان در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی و تست کرونا اذعان داشت: ما هر ۱۰ روز یکبار تست کرونا را مطابق قوانین انجام می دهیم. قبل از لیگ چند بازیک کرونایی داشتیم اماخدا را شکر با شروع بازی ها بازیکنی به این بیماری مبتلا نشده است.بازیکنان به خوبی پروتکل ها را رعایت می کنند و حتی بعد از تمرینات در رختکن نیز للاس های خود را عوضی نمی کنیم و روی سکوها و با فاصله بین بازیکنان این اتفاق می افتد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قاسم دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰

آقاى هواکش!! نظم و انضباط رو خوب اومدى خدایی هیچ تیمى نیمکتش داغون تر از شما نیست این همه بازیکن تیّم ملى دارید باید الان همه امتیاز ها رو جمع کرده باشید زشت هست این نتایج با هزینه میلیاردى !!