کد خبر : 190316
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 17:27
-

هاشم‌زاده در گفتگو با Fut5al :

باید از نام خود و باشگاه‌ گیتی‌پسند دفاع کنیم/ وقتی موقعیت گل نکنید بازنده هستید

باید از نام خود و باشگاه‌ گیتی‌پسند دفاع کنیم/ وقتی موقعیت گل نکنید بازنده هستید

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: امروز در فوتسال اسم‌ها بازی نمی‌کنند و ما باید از نام خودمان دفاع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم‌زاده مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از شکست تیمش مقابل مقاومت البرز گفت: امروز در برابر یک تیم جوان بازی کردیم و موقعیت های زیادی را هم خلق کردیم اما به جز تنها گلمان، سایر موقعیت‌ها به گل نرسید. به هر حال زیبایی فوتسال به خلق موقعیت های زیاد آن است اما وقتی از آن استفاده نکنید بازنده هستید.

او با اشاره به اسم و رسم بازیکنان تیمش، تصریح کرد: امروز دیدید که دیگر اسم در زمین بازی نمی‌کند و باید برای پیروز شدن تلاش کرد. ما باید از نام خودمان و باشگاه گیتی‌پسند دفاع کنیم.

مربی گیتی‌پسند تاکید کرد: تمام تلاش خود را در زمین می‌کنیم اما اگر موقعیت‌ها را گل نکنیم به ضعیف‌ترین تیم هم بازنده هستیم. البته که مقاومت البرز هرگز تیم کمی نبود و جوان های خیلی خوبی داشت که بازی خوبی را هم به اجرا درآوردند.

هاشم زاده خاطرنشان کرد: این بازی تمام شده و ما وقتی باخته‌ایم یعنی اینکه دچار نقاط ضعفی هستیم که می‌رویم بر روی آنها کار کنیم تا انشاالله بتوانیم به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

اول فصل خوب دنبال اسم ها بودید الان اسم ها کاری نمیکنند..برید با این تیم خجالت بکشید

ماهان سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

جناب آقاى پولکى یادت باشه اسم ها هم مربیگرى نمیکنند اومدى اصفهان پول خودت رو گرفتى حالا دارى میگى بازیکنا مقصر هستند؟!!! این بازیکنا رو با این همه هزینه میلیاردى رو با تایید چه کسانى گرفتند؟!!! خجالت بکشید با این نتایج افتضاح !!! تاریخ گیتى پسند به یاد نداره گیتى این قدر خوار و ذلیل شده باشه که توى خونه پنج تا گل از چهار تا بچه بخوره !!

اصفهان سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

همین امروز باید کادر فنى گیتى رو بیرون کنند دوزار هم نباید به شماها پول بدهند این بازیکنا بدون مربى از این بهتر نتیجه میگرفتند !!! اسم خودتون رو گذاشتید مربى فقط لب و دهن هستید هیچ بار فنى ندارید

بهرامى چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

شماها دنبال پول هستید که دارید مفت میخورید و میگردید و پول مى گیرید؟!! این تیم گیتى دست کور مادرزاد بود بهتراز این نتیجه میگرفت فقط ادعا دارید مربى ملى هستید؟!!! خداییش پسر جنتى مربى بود خیلى بهتر نتیحه میگرفت تا شما مفت خورها؟!!