کد خبر : 190217
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 8:14
-

خبیری: برای شکست اهورا هم قسم شده ایم/ به بازیکنانم افتخار می کنم

خبیری: برای شکست اهورا هم قسم شده ایم/ به بازیکنانم افتخار می کنم

محسن خبیری سرمربی شهروند ساری در گفتگویی صحبت های را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری سرمربی شهروند ساری در گفتگویی صحبت های زیر را مطرح کرد:

فصل را سخت شروع کرده ایم. اما خدا را شکر هرچه از شروع لیگ گذشت، بهتر و هماهنگ تر شده و بیشتر جا افتاده ایم.

🔸بازیکنان خوب و با استعدادی داریم که به خوبی توانستند تفکرات و برنامه های کادر فنی را دریافت نموده و در زمین اجرا کنند منتها در بعضی از مسابقات کم تجربگی ها کار دستمان داده است.

🔸به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها چه از لحاظ اخلاقی و چه فنی بهترین هستند. باعث افتخار من است که در کنار آنها هستم و با آنان کار می کنم.

🔸از هشت تیمی که سال گذشته به پلی آف صعود کردند، پنج تیم در گروه ما هستند. به جمع اینها کراپ مدعی و اهورای متحول شده را هم که اضافه کنیم می بینیم در گروهی بسیار ‌دشوار قرار گرفته ایم.

🔸اهورا لیگ را خوب شروع کرد اما چون در هفته های گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده، قطعاً با سرسختی به مصاف ما می آید اما ما شهروند هستیم در این دیدار محکوم به بردیم.

🔸حضور هواداران در آخرین تمرین قبل از بازیهای خانگی قوت قلب و روحیه ای مضاعف برای تیم ماست. تمام عوامل باشگاه این را کاملاً درک می کنند که شهروند دغدغه اصلی هواداران است.

🔸این هفته تمرینات بسیار خوبی داشتیم. هم قسم شده ایم تا با شکست اهورا به استقبال تعطیلات نیم فصل برویم و دل هواداران عزیزمان را شاد کنیم.

🔸آقای نجاریان تک و تنها در حال مدیریت باشگاه در این شرایط بسیار سخت و طاقت فرساست. از ایشان ممنونم و امیدوارم در تعطیلات نیم فصل تیم سر و سامان بهتری بگیرد.

🔸ان شاالله در پایان نیم فصل از شرایط دشواری که در یک ماه اخیر پشت سر گذاشته ایم و اینکه بازیکنان باغیرتم در این وضعیت سخت بدون حتی کوچکترین اعتراض تنها به موفقیت تیم فکر کرده اند، سخن خواهم گفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.