کد خبر : 190302
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 16:53
-

شکست سنگین گیتی پسنددر خانه،ادامه شگفتی سازی مقاومت،کامبک کراپ و بردهای حساس مس و سن ایچ+نتایج،گلزنان و جدول رده بندی

شکست سنگین گیتی پسنددر خانه،ادامه شگفتی سازی مقاومت،کامبک کراپ و بردهای حساس مس و سن ایچ+نتایج،گلزنان و جدول رده بندی

هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. در بازی های امروز در گروه اول گیتی پسند روز سختی را مقابل مقاومت البرز پشت سر گذاشت. شاگردان شمسایی با غافلگیری نیمه اول را با شکست دو بر صفر به رختکن رفتند در حالی که چندین موقعیت گلزنی را در این نیمه از دست دادند.در نیمه دوم تیم جوان و دونده مقاومت به دفاع و ضدحمله ادامه داد و با زدن گل سوم تیر خلاص را وارد دروازه تیم شمسایی کرد تا با پاورپلی اصفهانی ها مقاومت به گل های چهارم و پنجم رسیده و گیتی پسند تنها با یک گل رسید تا شکست عجیب و تلخ را پذیرا شود.

بازی حساس تیم های شهروند ساری و اهورا بهبهان نیز با برتری شهروند به پایان رسید.شهروند که نیمه اول را با یک گل واگذار کرده بود در نیمه دوم توانست به بازی برگشته و با نتیجه دو بریک حریف خود را شکست داده و به اولین پیروزی دست یابد.

کراپ الوند نیز در شرایطی که با دو گل از منصوری عقب بود با وجوداخراج مهدی جاوید سه بر دو مهمان خود را شکست داد تا شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

در گروه دوم مس سونگون ابتدا از فرش آرا عقب افتاد اما در دقایق پایانی نیمه اول کار را به تساوی کشاند و سپس با زدن گل دوم برنده به رختکن رفت.در نیمه دوم برتری از آن مس بود و در نهایت نارنجی پوشان این بازی را به سود خودخاتمه دادند.

بازی نزدیک و دیدنی راگا با سن ایچ هم پینگ پنگی و دیدنی دنبال شد.سن ایچ نیمه اول را با برتری ۳ بر۲ به رختکن رفت و در نیمه دوم هم برتری خود را حفظ کرد تا به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

حفاری که تشنه رسیدن به اولین پیروزی و فرار از منطقه خطر بود در مقابل ایمان شیراز عقده گشایی کرد.شاگردان علاسوند در نیمه اول چهار گل به قعرنشین گروه دوم زدند و در نیمه دوم نیز دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند تا حفاری با برتری ۶بر۲ اولین برد خود را جشن بگیرد.

نتایج و گلزنان:

جدول رده بندی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

گیتی اگه مربی بومی داشت اخراجش کرده بود تا الان

فردوس سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶

جمع کنید این تیّم گیتى پسند رو به هر چى بچه تو لیگ هست باختید خجالت نمى کشید؟!! آبروى فوتسال اصفهان رو بردید همش هم بهانه هاى الکى میارند ۴ ماه هست دارید تمرین مى کنید ؟!!! جمع کنید این تیّم رو !!!

بهرامى چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

گیتى پسند شکست نخورد !!! خوار و ذلیل شد اون هم توى اصفهان و از ۴ تا بچه که کل هزینه تیممقاومت اندازه یک بازیکن تیم گیتى بود!!! الان باید تا دیر نشده یک خانه تکانى اساسى در تیم گیتى پسند انجام بدید تا بیشتر از خراب نشدند در تاریخ گیتى این قدر این تیم ضعیف نتیجه نگرفته؟!!