کد خبر : 190372
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 18:18
-

ابراری‌نیا در گفتگو با Fut5al :

مقابل حفاری به جوان‌های ایمان بازی دادیم/ هنوز به پلی‌آف فکر نمی‌کنیم/ دنبال جذب بازیکن در نیم‌فصل هستیم

مقابل حفاری به جوان‌های ایمان بازی دادیم/ هنوز به پلی‌آف فکر نمی‌کنیم/ دنبال جذب بازیکن در نیم‌فصل هستیم

سرمربی ایمان شیراز گفت: در بازی با حفاری به جوان های تیم‌مان بازی دادیم و می‌دانستیم شرایط سختی در پیش داریم.

امید ابراری‌نیا پس از شکست ۶ بر ۲ تیمش مقابل حفاری اهواز در گفتگو با Fut5al گفت: بازی خیلی سنگینی بود و تیم حفاری هم یک تیم استخوان‌دار و با ریشه و سابقه بود که از بازیکنان بسیار خوبی هم در برابر ما بهره می‌برد. می‌دانستیم که شرایط سختی است اما با داشته‌هایمان به میدان رفتیم.

او ادامه داد: متاسفانه ما به عنوان تیمی که چهار یا پنج بازیکن از جمع‌مان جدا شده‌اند مجبور شدیم که از جوان‌هایمان در این بازی استفاده کنیم و این شرایط را سخت می‌کرد. به هر حال بازیکن جوان تا بتواند کار را در دست بگیرد زمان می‌برد.

سرمربی ایمان شیراز با تاکید بر اینکه به آینده تیمش امیدوار است، گفت: تیم ما صددرصد در آینده حرف‌هایی برای گفتن دارد اما نیاز به زمان دارد تا جوان‌های تیم استرسی که برای بازی دارند را با بازی کردن بر آن غلبه کنند. ما قطعا به زمان نیاز داریم تا این تیم جوانان خود را به جایی که دلمان می‌خواهد برسانیم.

ابراری‌نیا در پاسخ به اینکه آیا به بقاء در لیگ‌برتر و پلی‌آف پایان فکر کرده‌اید؟ پاسخ داد: قطعا از الان به پلی‌آف فکر نمی‌کنیم  چون نیم‌فصل دوم باقیمانده و اگر شرایط جوری شود که بتوانیم بازیکنانی که صحبت کرده‌ایم را جذب کنیم، انشاالله سعی می‌کنیم در نیم‌فصل دوم جایگاهی بهتر از این داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.