کد خبر : 190326
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 17:55
-

کیاوش علاسوند در گفت و گوی اختصاصی با Fut5al:

ملی حفاری تقویت خواهدشد/ برای صعود قول نمی دهم اما ناامید نیستیم

ملی حفاری تقویت خواهدشد/ برای صعود قول نمی دهم اما ناامید نیستیم

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: برای نیم فصل دوم تمام تلاشمان را می کنیم تا به بهترین نتایج دست یابیم و از نتایج بد نیم فصل نخست فاصله بگیریم.

کیاوش علاسوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه نخست عالی بودیم زیرا مرتکب اشتباهی هم نشدیم. نتیجه قابل قبولی در نیمه نخست گرفتیم اما در نیمه دوم، سعی کردیم از نفرات بیشتری استفاده کنیم و در انتها هم به پاورپلی روی آوردیم.

وی افزود: به چنین بردی احتیاج داشتیم تا از روند باخت و مساوی خارج شویم. نیم فصل نخست را بد شروع کردیم اما خوشبختانه خوب به پایان رسید.

علاسوند تصریح کرد: بازیکنان خوبی داریم و سعی کرده ام همواره عدالت را رعایت کنم تا هرکس شایسته بازی است به میدان برود. روند سالمی در تیم وجود دارد و همه بچه ها تلاششان را می کنند. عملکرد جوانانم درخشان است.

وی افزود: هنوز تیم نوسان زیادی دارد و به مرور بهتر و بهتر خواهیم شد. در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد تا نتایجی در خور شان ملی حفاری بگیریم.

علاسوند در خصوص کنار گذاشته شدن برخی از بازیکنان تیمش گفت: بازیکنانم همه هستند، فردا جلسه ای داریم تا تصمیم گیری کنیم. هم در جهت منافع تیم و هم در راستای پیشرفت بازیکن سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

وی گفت: هیچ قولی نمی دهم، تمام تلاشمان را می کنیم و امیدوارم روزهای خوب ما فرا برسد. تمام تلاشمان را می کنیم تا به شرایط ایده آل برگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.