کد خبر : 190309
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 16:59
-

کشاورز در گفتگو با Fut5al :

از اشتباهات گیتی‌پسند استفاده کردیم/ میانگین سنی مقاومت البرز ۲۲سال است/ گیتی‌پسند باخت همانطور که بارسلونا می‌بازد

از اشتباهات گیتی‌پسند استفاده کردیم/ میانگین سنی مقاومت البرز ۲۲سال است/ گیتی‌پسند باخت همانطور که بارسلونا می‌بازد

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: در فوتسال امروز بیرون از خانه، ما سعی کردیم از اشتباهات گیتی‌پسند استفاده کنیم و بازی را هم بردیم.

فرهاد کشاورز پس از پیروزی ۵ بر یک مقاومت البرز مقابل گیتی پسند در اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران  اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که تیم بزرگ گیتی پسند، متشکل از وحید شمسایی، محمد هاشم‌زاده و همه عوامل فنی و بازیکنان آن همه نمادهای فوتسال کشورمان هستند. من قبلا هم گفته بودم که به بازی کاری ندارم امیدوارم همه از فوتسال ما مقابل این بازیکنان مطرح فوتسال ایران و آسیا لذت ببرند که شکر خدا هم برای ما با پیروزی همراه بود.

او ادامه داد: تیم ما ۲۲ سال میانگین سنی دارد و من فکر می‌کنم فارغ از نتیجه بازی، ما از این بابت برنده هستیم. ما هر سال بازیکنانی داریم که به عنوان سرباز به تیم ما اضافه می‌شوند و بعد می‌روند اما خوشحالم که در برابر بزرگان این رشته طوری بازی کردیم که محمد هاشم‌زاده به تیم ما تبریک بگوید.

سرمربی مقاومت البرز در خصوص تدافعی ظاهر شدن تیمش در این بازی متذکر شد: در پروسه فنی یا شما باید بازی مالکانه داشته باشید یا از اشتباه حریف استفاده کنید. ما سبکی از بازی را در بیرون از خانه بازی کردیم که مقابل تیم پرمهره گیتی‌پسند گل نخوریم اما توانستیم در تایم‌هایی از بازی هم از فشار زیاد آنها با تصاحب و گردش توپ کم کنیم.

او افزود: این برد چیزی از ارزش‌های گیتی‌پسند کم نمی‌کند. آنها بزرگان این رشته در کشور و آسیا هستند و من به عنوان یک فوتسالی به آنها خارج از این مرزها همواره می‌بالم. برد و باخت تیمی مثل گیتی‌پسند طبیعی است به هر حال تیم باخت همانطور که بارسلونا می‌بازد.

کشاورز تصریح کرد: من این پیروزی را به جوان‌های تیمم تبریک می‌گویم. ما واقعا اگر شرایط آماده‌سازی‌مان را ببنید، نباید بالای جدول باشیم اما به شخصه تمام فکر و تمرکزم به مسئولیتم است. با این بازی دور رفت تمام شده و باید خودمان را آماده دور برگشت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.