کد خبر : 190584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 12:58
-

اصغری مقدم: یاد گرفتیم برای بهتر شدن هر روز تلاش کنیم/ سطح کیفی مسابقات لیگ خوب است

اصغری مقدم: یاد گرفتیم برای بهتر شدن هر روز تلاش کنیم/ سطح کیفی مسابقات لیگ خوب است

سرمربی سن ایچ در مورد شرایط تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه ، درباره بازی روز گذشته برابر راگای تهران در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی با تیم راگای تهران خیلی سنگین بود و ما از چند روز قبل می‌دانستیم که بازی بسیار سختی در برابر این تیم خواهیم داشت. راگا از جمله تیم‌های بسیار خوب و قابل احترام این فصل لیگ برتر است و از کادر فنی قدرتمندی هم بهره می‌برد که همگی آن‌ها از دوستان قدیمی من هستند. در بازی دیروز تیم ما نسبت به راگا با تجربه و هماهنگ‌تر بازی کرد و توانستیم پیروز میدان شویم. این هم به خاطر آن است که تیم ما ۳ سالی می‌شود تشکلیل شده و در این مدت موفق شدیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و به همین دلیل با هماهنگی خوبی که بین بازیکنانمان وجود داشت توانستیم تیم قدرتمند راگای تهران را شکست دهیم.

اصغری مقدم افزود: همچنین خیلی خوشحال هستیم که موفق شدیم ۳ امتیاز کامل بازی با راگا را به دست آوردیم. قبل از بازی فقط به ۳ امتیاز فکر می‌کردیم و به همین دلیل با شناخت کافی به مصاف راگا رفته و توانستیم نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده و خدا را شکر موفق شدیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره اینکه عده‌ای این تیم را یکی از شانس‌های نخست قهرمانی این فصل می‌دانند و اینکه آیا با این نظریه موافق است یا خیر بیان داشت: خیر به هیچ عنوان با این نظریه موافق نیستم. هدف اول ما صعود از گروه به عنوان تیم اول است و با برنامه ریزی که ابتدای فصل انجام دادیم در تلاش هستیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. تمام واقعیت تیم سن ایچ همینی بود که در بازی روز گذشته از خودمان نشان دادیم. خدا را شکر امسال تیم یکدستی داریم و بازیکنانم هیچ ادعایی ندارند، زیرا یاد گرفتیم برای بهتر شدن باید هر روز تلاش کرد. به همین دلیل در هر مسابقه می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. هر چند هنوز ضعف‌هایی داریم و باید تلاش کنیم نقاط ضعف خودمان را تقویت کنیم.

اصغری مقدم درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بعد از گذشت ۷ هفته از این رقابت‌ها عنوان کرد: آن‌هایی که در فوتسال سررشته دارند، می‌دانند که امسال مسابقات لیگ فوق العاده سخت و سنگین است. به نظر من کیفیفت بازی‌های لیگ امسال خیلی خوب است و فکر می‌کنم هر چه از زمان بازی‌های بگذرد از این هم بهتر خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا و اینکه AFc تصمیم دارد تیم‌های ایران، ژاپن، تایلند، ازبکستان و ویتنام را براساس تعیین سهمه به رقابت‌های جام جهانی اعزام کند خاطر نشان کرد: لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا به خاطر ویروس کرونا کاملا به ضرر تیم ملی ما شد و کاری هم نمی‌توان کرد، زیرا سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است و باید آن را در اولویت قرار داد. در هر صورت امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا دوباره مسابقات آسیایی از سر گرفته شود.

اصغری مقدم تصریح کرد: همچنین اگر AFC بخواهد براساس تعیین سهمیه تیم‌های آسیایی را به جام جهانی اعزام کند، حتما ایران باید به عنوان تیم اول آسیا به مسابقات جام جهانی اعزام شود. AFC باید به سراغ تیم‌های دیگر برود و نباید درباره ایران شکی کرد، زیرا همان طور که گفتم ما به عنوان تیم اول آسیا باید حتما در مسابقات جام جهانی حضور داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.