کد خبر : 190558
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 8:37
-

اقدام غیرحرفه ای کراپی ها/مذاکره با بازیکنان حریف پیش از شروع نقل و انتقالات نیم فصل

اقدام غیرحرفه ای کراپی ها/مذاکره با بازیکنان حریف پیش از شروع نقل و انتقالات نیم فصل

در حالی که هنوز تا زمان شروع نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده تیم کراپ الوند در اقدامی غیر حرفه ای باب مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را باز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که هنوز تا زمان شروع نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده تیم کراپ الوند در اقدامی غیر حرفه ای باب مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را باز کرده است.این باشگاه که به دنبال تقویت تیم خود برای ادامه مسابقات و حضور قدرتمندانه تر است طی چند روز گذشته مذاکراتی با چند بازیکن سرشناس تیم ها داشته و از آنها خواسته تا رضایتنامه خود را از باشگاه بگیرند.یکی از این بازیکنان دروازه بانی سرشناس است که قصد دارند جانشین مصطفی نظری در این تیم بکنند.

این اقدام غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است که تمرکز تیم های دیگر و بازیکنان را به هم می ریزد. به خصوص که بازیکنان و باشگاه با هم قرار داد داشته باشند و شرایط برای نقل و انتقالات فراهم نباشد.از سوی دیگر هنوز زمان نقل و انتقالات هم فرا نرسیده  می توان در آن زمان با باشگاه بازیکنان برای حذب آنها مذاکره کرد که این اقدام نیز صورت نگرفته است و کراپی ها زودتر از زمان نقل و انتقالات دست به کار شده اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.