کد خبر : 190604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 14:38
-

مقاومت ۹۹ ؛ فرصتی برای درخشش سربازان فوتسال

مقاومت ۹۹ ؛ فرصتی برای درخشش سربازان فوتسال

مقاومت البرز هفتمین دوره حضور خود در لیگ برتر فوتسال ایران را تجربه می کند و در اکثر قریب به اتفاق این سالها رتبه های میانه و پایین جدول را در اختیار داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مقاومت البرز هفتمین دوره حضور خود در لیگ برتر فوتسال ایران را تجربه می کند و در اکثر قریب به اتفاق این سالها رتبه های میانه و پایین جدول را در اختیار داشته است.

این تیم برخلاف بسیاری لیگ برتری ها توان عقد قرارداد مالی با ستاره های فوتسال ایران را ندارد و همواره با تکیه بر بازیکنان جوان و جویای نام و سهمیه سرباز خود را مهیای حضور در لیگ برتر کرده است.

ماحصل این حضور کمتر از یک دهه ای در فوتسال ایران شاید از نگاه اعداد وارقام خیلی دندان گیر نبوده اما میدانی برای معرفی و عرضه استعدادهای جوان به فوتسال کشور بوده و کم نیستند بازیکنانی که از این تیم مطرح شدند وامروز جز بازیکنان تاثیرگذار باشگاه های خود وتیم های ملی محسوب می شوند.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران در حالی در فضای کرونایی کار خود را شروع کرد که تصورخیلی ها حرکت مقاومت بر مدار عادت سالهای قبل بود و در نهایت اینکه این تیم بتواند خود را به مرحله پلی اف برساند و با کسب عنوانی نازل ادامه حضور خود در بالاترین سطح فوتسال ایران را رقم بزند .

اما آنها تا به اینجا نمایشی خیره کننده داشته اند ودر حالی دور رفت مسابقات را به پایان برده اند که بالاتر از گیتی پسند عنواندار ومدعی در صدر جدول جا خوش کرده اند.

مقاومت دو هفته آغازین لیگ برتر را متاثر از برخی حواشی ناشی از کرونا نتایج غیر منتظره ای کسب کرد اما هر چه به جلوتر آمدیم این تیم شکل وفرم بهتری به خود گرفت و اوج این نمایش دلپذیر روز گذشته در اصفهان و مقابل گیتی پسند رقم خورد که با برد دلچسب ۵ بریک و صدرنشینی رقم خورد. بردی که با درخشش بازیکنانی چون مرتضی عزتی ، هادی شجاع ، کیاوش شیرپور … همراه بود.

پخش زنده این بازی از شبکه ورزش و عملکرد کادرفنی وبازیکنان مقاومت البرز این پیام را به فوتسالی ها داد که امسال مقاومت برای سنت شکنی و کسب بهترین رتبه خود دورخیز کرده و توان فنی این تیم در حدی است که بتوان حضور آن در روی سکو را متصور بود.

مقاومت پس از سالها می خواهد ترک عادت کند و ازتیمی همیشه حاضر در نیمه دوم جدول خود را رها کند و به نظر می رسد همه اسباب وابزار ممکن برای این رخداد مهیا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

تازه محسن باغیشنی شونم مصدومه اگه اون باشه روند تیم توی دفاع قطعا بهتر میشه

علی چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸

تازه محسن باغیشنی شونم مصدومه.اگه اون بود قطعا توی روند دفاعی تیم تاثیر مثبت میذاشت.