کد خبر : 190745
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 12:57
-

دیدار تدارکاتی برای مشهدی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان!

دیدار تدارکاتی برای مشهدی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان!

تیم فوتسال هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی فردا در هفته دوم لیگ در اصفهان به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان فردا جمعه، سوم بهمن‌ماه، پیگیری می‌شود. براساس اعلام سازمان لیگ ۶ بازی در ۶ شهر مختلف برگزار خواهد شد، اما این موضوع منوط به حضور ۲ تیم غایب هفته گذشته و البته منفی‌بودن آزمایش کرونای بازیکنان همه تیم‌هاست.

تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی باید برخلاف هفته اول، این‌بار خارج از خانه و مقابل تیم هیئت‌اصفهان به میدان برود. مس رفسنجان در خانه از رهیاب تهران میزبانی می‌کند و کیمیای اسفراین نیز در شیراز به مصاف پارس آرای شیراز می‌رود. در گروه اول نیز حفاری و سایپا یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته را برگزار خواهند کرد. شهروند و پویندگان فجر و نیز هیئت‌فوتبال رودان و نامی‌نو در ساری و هرمزگان از ساعت ۱۱ روز جمعه مقابل هم به میدان می‌روند.
احتمال تکرار نتیجه هفته اول
تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی هفته گذشته از ترکیب جدید خود در سالن شهید بهشتی مشهد رونمایی کر، روزی که بازیکنان این تیم از قدیمی‌ها تا بازیکنان جدید و جوان ۱۰ گل به حریف خود زدند؛ از سارا شیربیگی و مهسا ایرانمنش تا فاطمه ارژنگی و درخشش فاطمه حسینی، بازیکن تازه‌وارد و مشهدی تیم. در واقع تیم خراسان توانست با رقم‌زدن چنین نتیجه‌ای لقب پرگل‌ترین بازی هفته را به بازی خود اختصاص دهد.

درست است که ۱۴ تیم حاضر در لیگ در گروه دسته‌بندی شده‌اند، ولی در همین گام اول لیگ، این تیم مشهد است که با بیشترین امتیاز و بیشترین گل زده صدرنشین کل مسابقات است. بعد از تیم هیئت‌خراسان، تیم رهیاب تهران با ۶ گل در رده دوم رقابت‌ها قرار دارد. شاگردان شریف این هفته نیز بازی به‌نسبت ساده‌ای در پیش دارند. هیئت‌فوتبال اصفهان همان تیمی است که رهیاب به آن ۶ گل زده و حالا اصفهانی‌ها در خانه و در سالن شهید بهشتی این شهر که هم‌نام با سالن مشهدی‌هاست، میزبان تیم شریف هستند. در واقع تیم هیئت‌اصفهان، لیگ امسال را با بازی‌های دشوار آغاز کرده است. البته مس رفسنجان هفته گذشته به‌دلیل غیبت پارس آرای شیراز بازی نکرد و شاید در صورت برگزاری این دیدار، مسی‌ها هم می‌توانستند نتیجه پرگلی رقم بزنند.

ساده، اما پیش‌بینی‌ناپذیر

فاطمه شریف می‌گوید: «بازی‌های هفته‌های اول می‌تواند بازی‌هایی سخت و پیش‌بینی‌ناپذیری باشد و درواقع معیار فنی تیم‌ها را مشخص نمی‌کند». در هفته نخست همین‌طور هم شد. تیم مشهد در نیمه نخست چندان دل‌چسب بازی نکرد و حتی حریف تازه‌وارد آن‌ها، یعنی کیمیای اسفراین، از همین موضوع استفاده کرد و با زدن ۳ گل به تیم مشهد، آن‌ها را غافل‌گیر کرد. البته خیلی زود بازیکنان خراسان بیش از سه‌برابر این تعداد گل را به حریف زدند.

شریف که پیش از شروع مسابقات در فرصت کمی که وجود داشت، نتوانسته بود دیدار تدارکاتی خوبی برای تیمش مهیا کند، به این چند بازی اول به چشم تدارکاتی و دوستانه نگاه می‌کند تا بتواند نقاط ضعف تیم را بررسی کند. او هفته گذشته در مشهد سعی کرد همه بازیکنان را به زمین بفرستد و ترکیب‌های مختلفی را آزمایش کرد که قطعا نتیجه این کار در هفته‌های بعدی به کمک او خواهد آمد و می‌تواند به ترکیب ایدئال و کامل خود دست پیدا کند.

سرمربی تیم هیئت‌فوتبال خراسان‌رضوی بعد از بازی با کیمیا اعلام کرد سارا شیربیگی هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده است، اما به‌مرور می‌تواند به سطح مطلوب خود و آمادگی خود پیش از آسیب برسد. به‌احتمال چهره‌ای که در هفته‌های بعدی بیشتر نام او را خواهیم شنید، فاطمه حسینی است، بازیکنی که فوتبال و فوتسال را سال‌هاست دنبال می‌کند و فعلا با ۵ گل زده در صدر جدول گل‌زنان لیگ قرار دارد. مریم سلیمان‌پور نیز بازیکن جوان دیگری است که شریف می‌تواند روی توانایی‌های او در زمین حساب ویژه باز کند.

مریم نصیری سرمربی تیم فوتسال هیئت‌فوتبال اصفهان است. او برای بستن این تیم فقط یک هفته این تیم در اختیار داشته است و بعد از شکست و ۶ تایی‌شدن مقابل رهیاب اعلام کرد با زمان کمی که برای تشکیل و آماده‌سازی تیم داشته است، از نتیجه رضایت دارد. اصفهان امسال ۲ نماینده در لیگ دارد، نامی‌نو در گروه اول و هیئت‌اصفهان در گروه دوم. البته این ۲ تیم با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. نامی‌نو بازیکنان باتجربه و غیربومی در اختیار دارد، اما هیئت‌اصفهان از بازیکنان جوان و بومی تشکیل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.