کد خبر : 190759
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 15:01
-

عراقی زاده:با یک باخت به حاشیه نمی رویم/شمسایی کارش را بلد است/تا آخرین ثانیه لیگ از کادرفنی حمایت می کنیم

عراقی زاده:با یک باخت به حاشیه نمی رویم/شمسایی کارش را بلد است/تا آخرین ثانیه لیگ از کادرفنی حمایت می کنیم

قائم مقام گیتی پسند آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص لیگ برتر سال جاری به خبرنگار ما گفت: با توجه به وضعیت کرونا به هر دلیل با تشخیص هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مقرر گردید مسابقات با روش فعلی برگزار گردد.

وی افزود:در باشگاه گیتی پسند تصمیمات منحصر به فرد نیست و هر تصمیم که گرفته میشود با مشورت اعضای هیأت مدیره می باشد و بنده مجری این تصمیمات هستم.

عراقی زاده افزود:نقشه راهی که در ابتدای سال ۹۹ آغاز نمودیم با هماهنگی کامل با سرمربی تیم به پیش خواهیم برد و هر هفته جلسات فنی با حضور سرمربی و مدیران باشگاه برگزار نموده و من بعد نیز خواهیم داشت.

عضو هیأت مدیره گیتی پسند گفت:باشگاهی نیستیم که با یک باخت به حاشیه برویم و یا با برد مغرور شویم و نقاط ضعف را فراموش کنیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند افزود:وحیدشمسایی کار خودش را بلد است و بین او و ما هماهنگی و خط مشی مشخص وجود دارد و راه را با او و دستیارانش به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

عراقی زاده گفت: همانطور که برد را بعد از ۲۴ ساعت فراموش می کنیم باخت را هم به همین صورت و قطعا وحید شمسایی به همراه کادر کاردان خود و همچنین این بازیکنان که همه آنان از لحاظ فنی و اخلاقی سرآمد هستند به ادامه راه با تجربه گرفتن از بازی با مقاومت پیش خواهند رفت.

این مقام مسئول گفت:هیات مدیره باشگاه از کادر فنی و بازیکنان تا آخرین ثانیه لیگ حمایت خواهد نمود.

وی در پایان درخصوص میزبانی گیتی پسند در سه رده تیم های پایه در لیگ برتر گفت:گیتی پسند هر ساله با دستور مدیرعامل باشگاه درخواست میزبانی می نماید و سعی کرده ایم به جهت بالابردن سطح کیفی مسابقات بهترین سالن و امکانات را جهت داوران و ناظران مهیا نماییم و هدف ما این است که رده های پایه بازویی جهت شناخت بازیکنان برتر آن  برای کمیته فوتسال و سرمربی تیم های ملی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهرامى پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

جناب عراقى زاده اصل !!؟؟؟؟ شما از خودتون خجالت نمیکشیدکه میگید شمسایی و کادر کاردااااان؟؟!!! از کدام کادر حرف مى زنى ؟!! حمید مشیرى یک تدارکات شلوغ کن هست و الان بعنوان کادر فنى !!!!!! در تیم گیتى فعالیت مى کند شما خجالت نمى کشید؟!! بقیه کادر و شمسایی هم که بود و نبودشان اصلا فرقى نمى کرد این تیّم بدون مربى هم بهتر از اینا نتیجه مى گرفت حالا شما و آقاى جنتى خودتان را بخوااب بزنید انتهاى فصل نتیجه کار خود را میگیرید!!!

اصفهان پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

تیم گیتى امسال با این کادر فنى هیچى نمیشه !! کاش این تیم اصلا مربى نداشت و این همه هزینه بیخودى نمى کردید چون این نفرات دست کور مادر زاد بود بهتر از این نتیجه مى گرفت بهتره تا دیر نشده یک فکرى بحال این تیم بکنید حیف هست منحل بشه