کد خبر : 190756
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 13:30
-

کشاورز : قهرمانی نیم فصل یک رویای غیر قابل باور و یک موفقیت بی نظیر بود/ از نظر اقتصادی، بازیکنان و سخت افزار با حریفان قابل قیاس نبودیم

کشاورز : قهرمانی نیم فصل یک رویای غیر قابل باور و یک موفقیت بی نظیر بود/ از نظر اقتصادی، بازیکنان و سخت افزار با حریفان قابل قیاس نبودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: قهرمانی این تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور یک رویای غیر قابل باور و یک موفقیت بی نظیر بود. فرهاد کشاورز روز پنجشنبه در گفت وگویی افزود: نیم فصل رقابت های لیگ برتر را برای نخستین بار در تاریخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: قهرمانی این تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور یک رویای غیر قابل باور و یک موفقیت بی نظیر بود.

فرهاد کشاورز روز پنجشنبه در گفت وگویی افزود: نیم فصل رقابت های لیگ برتر را برای نخستین بار در تاریخ استان البرز با قهرمانی به پایان برسانیم، این در حالی بود که تیم هایی در این گروه حضور داشتند که در واقع شناسنامه فوتسال ایران به لحاظ اقتصادی، بازیکنان و سخت افزاری بودند که با آنها در این بخش ها قابل قیاس نبودیم.

وی اضافه کرد: با یک تلاش جمعی موفق شدیم تا این کار بزرگ را برای البرز و مردم این استان رقم بزنیم، اگر چه شاید در هر شهر دیگری اگر چنین امتیازی کسب می کردند شاید به صورت ویژه تر از آنها یاد می شد اما این موفقیت بزرگ را به تمام کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند تبریک می گوییم چرا که قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر یک موفقیت بی نظیر بود.

کشاورز ادامه داد: ۲ هفته آنچنان که باید نتوانسته ایم نتیجه بگیریم اما ناامید نشدیم و با ایمان به کار خود توانسته ایم به چنین موفقیتی دست یافته و از مرحله اول سربلند بیرون بیاییم.

وی در ادامه در نخستین بازی در مرحله برگشت این بازی با تیم اهورا بهبهان خواهد بود عنوان کرد: بازی با این تیم حتی می توان گفت که از دیدار با گیتی پسند سنگین تر خواهد بود، چرا که در بازی های رفت نتیجه را به این تیم واگذار کردیم.

سرمربی مقاومت البرز ادامه داد: همچنین در این مرحله و با توجه به اینکه تیم ها می دانند که در مقابل قهرمان نیم فصل قرار می گیرند تلاش شان را مضاعف خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مقاومت در این مرحله سه بازیکن خود را در اختیار ندارد اظهار داشت: مصدومیت و انجام نشدن کارهای اداری سبب شد تا سه بازیکن خود را هم اکنون در اختیار نداشته باشیم با این وجود هدف ما این است که بتئوانیم باز هم بازی های خوبی از خود ارائه و به یک نتیجه بسیار خوبی دست یابیم.

مقاومت البرز با ۱۳ امتیاز در مکان نخست گروه الف رقابت های لیگ برتر فوتسال قرار دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.