کد خبر : 190795
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 15:07
-

تیم یکدستی داریم

اصغری مقدم : جوانان انگیزه زیادی برای پوشیدن لباس تیم ملی دارند / بازیکنانم عملکرد فوق‌العاده ای داشتند / دوستان لطف دارند که ما را مدعی می دانند

اصغری مقدم : جوانان انگیزه زیادی برای پوشیدن لباس تیم ملی دارند / بازیکنانم عملکرد فوق‌العاده ای داشتند / دوستان لطف دارند که ما را مدعی می دانند

سرمربی بهترین تیم دور رفت مرحله اول لیگ از وضعیت تیمش و انگیزه بالای جوانان فوتسال برای حضور در تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه، گفت: ما مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نیستیم و دوستانی که این موضوع را مطرح می‌کنند، به ما لطف دارند.

«جواد اصغری مقدم» روز جمعه در گفت و گویی در خصوص لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: در هر دو گروه، تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و هرتیمی سبک خاص خودش را دنبال می‌کند. هر کدام از دیدارهایی که داشتیم، سختی‌های خاص خودش را داشت اما تیم ما با برنامه‌ریزی خوب و ادامه روال سال گذشته توانست عملکرد خوبی در نیم فصل اول بر جای بگذارد.

وی افزود: ما تمرینات خود را نسبتا زود شروع کردیم و توانستیم بازیکنان مدنظر خود را به موقع جذب کنیم. همچنین توانستیم اسکلت تیم را حفظ کنیم. بازیکنان‌مان با افکار تیمی آشنا بودند و این کمک بزرگی به تیم ما کرد. تیم یکدستی داریم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهتر شویم. ما مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نیستیم و دوستانی که این موضوع را مطرح می‌کنند، به ما لطف دارند. هدف ما در حال حاضر صعود به دور بعدی لیگ است.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ، در مورد عملکرد خوب «مهدی کریمی» و «طاها نعمتیان» در این فصل از لیگ برتر، عنوان کرد: این دو بازیکن قبل از شروع لیگ از تیم‌های مختلفی پیشنهاد داشتند اما تصمیم گرفتند در سن ایچ بمانند و الان هم جزو بازیکنان موثر لیگ هستند. البته ما بازیکنان بسیار خوب دیگری هم مانند «علی مروتی»، «نادر حنیفی»، «سینا پرکاس» و … داریم که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم در جذب بازیکنان طوری پیش برویم که هم از نظر اخلاقی و هم از لحاظ فنی با تیم هماهنگ باشند. ما در نقل و انتقالات نیم فصل نیز تنها «علیرضا جوان» را جذب کردیم و قصدی برای خرید بازیکن جدید نداریم. ما تیمی جوان، با تعصب و بی ادعا داریم و سعی می‌کنیم که هر روز بهتر شویم.

اصغری مقدم در خصوص حضور کادرفنی تیم ملی در سالن‌های محل برگزاری لیگ برتر فوتسال، گفت:‌ این موضوع واقعا انگیزه زیادی به بازیکنان جوان می‌دهد. هدف همه بازیکنان تیم ملی است، به خصوص تیم ما که اکثرا جوان هستند و آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در خصوص مدیریت این تیم، اظهار داشت: تیم ما برای فوتسال برنامه بلند مدت دارد و در صدد است که در آینده برای قهرمانی بسته شود. امیدوارم که روند خوب‌مان را ادامه دهیم و به هدف‌های خود برسیم.

تیم فوتسال سن‌ایچ با ۱۶ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال است. این تیم در سال گذشته نیز توانست به نیمه نهایی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.