کد خبر : 190895
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 14:50
-

سروری:فرش‌آرا در شیراز محکوم به برد است/ شکست مقابل مس را دور برگشت جبران می‌کنیم

سروری:فرش‌آرا در شیراز محکوم به برد است/ شکست مقابل مس را دور برگشت جبران می‌کنیم

کاپیتان فرش‌آرا مشهد گفت: مقابل ایمان سبز شیراز محکوم به برد هستیم تا بتوانیم جزو سه تیم صعود کننده باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید سروری در خصوص وضعیت فرش‌آرا پیش از دیدار این تیم با ایمان سبز شیراز در چارچوب هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: پس از بازی با مس سونگون شرایط خوبی داریم و تمرینات زیر نظر کادرفنی ادامه یافت. در دیدار با مس به تجربه بازیکنان حریف و اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: نخستین شکست خود را در این فصل چشیدیم. سه سال است که تیم پرستاره مس به صورت متوالی قهرمان ایران می‌شود. بازی در تبریز همیشه سخت بوده، اما در دو فصل گذشته، مس را در خانه خودش شکست ‌دادیم و به دنبال این بودیم تا پیروزی‌های خود را در تبریز ادامه دهیم. قطعا این شکست را در دور برگشت در مشهد جبران خواهیم کرد و سه امتیاز از دست رفته را باز خواهیم گرداند.

کایپتان فرش‌آرا مشهد ادامه داد: ایمان شیراز یک تیم انتهای جدولی است، اما معمولا تیم‌های ضعیف‌تر برای فرش‌آرا خطرناک‌تر هستند و مقابل تیم‌های ضعیف‌تر به مشکل می‌خوریم. هر تیمی که مقابل ما فوتسال بازی کند، راحت‌تر می‌توانیم برنامه‌های خود را پیدا کنیم، اما تیم‌هایی مانند ایمان شیراز بازی را سخت می‌کنند. در این بازی محکوم به برد هستیم تا بتوانیم جزو سه تیم صعود کننده باشیم. قطعا به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر دیگری نمی‌کنیم.

سروری در خصوص وضعیت مصدومان تیمش بیان کرد: امین مجیدی‌پور وضعیت خوبی دارد و به تمرینات بازگشته، اما بیضایی‌نژاد و معین افشار را در حال حاضر در اختیار نداریم. امیدوارم در هفته‌های آتی مصدومیت این دو بازیکن فرش‌آرا برطرف شود و به تمرینات بازگردند.

وی با اشاره به برنامه فرش‌آرا در تعطیلات نیم فصل تصریح کرد: فکر نمی‌کنم بازیکنی به فرش‌آرا اضافه شود. در هیچ پستی کمبودی نداریم که بخواهیم بازیکن جدیدی اضافه کنیم.

کاپیتان فرش‌آرا اضافه کرد: پس از دیدار با ایمان سبز شیراز لیگ برتر حدود دو هفته تعطیل می‌شود و مجید مرتضایی پس از بازی چند روزی استراحت برای بازیکنان در نظر گرفته است. تمرینات تیم از پنجشنبه هفته جاری مجددا استارت خواهدخورد و با انجام یکی دو بازی تدارکاتی در تعطیلات نیم فصل برای بازی با حفاری اهواز در روز ۱۷ بهمن آماده خواهیم شد.

سروری در رابطه با وضعیت پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان گفت: تا کنون ۱۰ درصد دریافتی داشته‌ایم. فرش‌آرای مشهد جزو باشگاه های خوش قول‌ ایران است و همیشه به وعده‌های خود عمل کرده است. قانون فرش‌آرا پرداخت ۵ درصد از قرارداد بازیکنان به ازای هر دو بازی است. پیش از این بازی هم قرار شده بخش دیگری از قراردادها پرداخت شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.