کد خبر : 191055
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 20:33
-

فرهاد کشاورز در گفتگو با Fut5al :

از ناظم‌الشریعه و سازمان لیگ گلایه‌مندم و متاسفم!/ این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند/ تیم بودن را در ساق بهبهانی‌ها دیدم

از ناظم‌الشریعه و سازمان لیگ گلایه‌مندم و متاسفم!/ این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند/ تیم بودن را در ساق بهبهانی‌ها دیدم

سرمربی مقاومت البرز گفت: از سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران و سازمان لیگ گلایه دارم و برای این مدل مدیریت‌شان متاسف هستم.

فرهاد کشاورز پس از شکست تیمش مقابل اهورا بهبهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود اما ما امروز اسیر احساسات شدیم. اسیر اتفاقات شروع بازی شدیم ولی اول از همه می‌خواهم به تیم خوب بهبهان که به واقع یک تیم بودن و یک شهر بودن را در ساق پاهای بازیکنان این تیم دیدم و لذت بردم، تبریک بگویم و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

او ادامه داد: تیم مقاومت همان تیمی است که گیتی‌پسند را در اصفهان می‌برد و کراپ را شکست می‌دهد چون ما واقعا بازی می‌کنیم. به هر حال فوتسال هم جذابیتش به همین برد و باخت‌ها است و نتیجه امروز هم چیزی از شایستگی تیم من کم نمی‌کند. مطمئنا مقصر این شکست من هستم و می‌روم تلاش کنم که تیم بهتری را در ادامه کار به زمین بفرستم.

سرمربی مقاومت البرز با بیان اینکه دو گلایه بزرگ دارد، گفت: اول اینکه من از سرمربی تیم‌ملی ایران گله دارم. شما که می‌خواهید لیست تیم‌ملی را اعلام کنید برای تیم‌هایی مثل ما که بازیکنانش آرزویشان حضور در تیم‌ملی است و اعلام اسامی روی بازیکنش تاثیر می‌گذارد شما باید لیست را بعد از بازی اعلام می‌کردید. اما این کار را قبل بازی کردند و دیدید که همان دو بازیکنان من در زمین نتوانستند شرایط فنی خودشان را به نمایش بگذارند چون به لحاظ روانی فشار رویشان بود چراکه اکنون بازیکن ملی شده‌اند.

کشاورز تاکید کرد: همه جای دنیا می گذارند لیست تیم‌ملی را هفته آخر که بازی‌ها تمام می‌شود اعلام می‌کنند اما متاسفانه در این مورد مدیریتی نشد.

او گلایه دومش را در خصوص توپ بازی مطرح کرد و گفت: این توپی که امروز بازی کردیم را خود سازمان لیگ می‌گوید که سه سال است این توپ‌ها نیست. چطور وقتی ما در کرج بازی داریم به نماینده فدراسیون می‌گویید اگر توپ سازمان لیگ نبود بازی را سه بر صفر کنید بعد به ما که می‌رسد می گویید بازی کنید ایرادی ندارد؟!

فرهاد کشاورز یادآور شد: من می توانم بگویم که برای این دو مورد واقعا متاسف هستم و اصلا ربطی به باخت تیمم هم ندارد. به من در شهر خودم استرس وارد می کنند که توپت آرم سازمان لیگ ندارد ولی الان می‌آیند می‌گویند مشکلی نیست بازی کنید! ما دو سال است که با یک توپ تمرین می‌کنیم اما امروز با توپ دیگری بازی کردیم. دروازه‌بان من می‌گوید توپ از دستم سر خورد چون عادت کار کردن با آن را ندارم. الان چه کسی جواب باخت من را می‌دهد؟

او افزود: سازمان لیگ! مگر خودتان نمی‌گویید بیایید با حواله این توپ‌های ما را بروید و بگیرید؟ من متاسفم برای این مدل مدیریت والا باخت فدای سر بازیکنانم باشد. این تیم همان تیمی است که مورد تحسین همه فوتسال کشور است و به هر حال بازی است و تیمی که از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کند و بیشتر تلاش کند می‌برد.

سرمربی مقاومت البرز بار دیگر تاکید کرد: این برد و باخت‌ها در فوتسال زیاد است اما من نمی‌توانم از این موارد بگذرم. ما می‌گوییم تیم‌مان سوم دنیاست و لیگ‌مان یکی از لیگ‌های مطرح دنیا است، نباید در آن چنین اتفاقاتی بیفتد. نباید تبعیض قائل شوند. چرا تیم مقاومت باید ۱۲دقیقه با تاخیر بازی کند به خاطر اینکه توپش آرم سازمان لیگ ندارد ولی الان در شهر دیگر باید با یک توپ دیگر بازی کنیم؟

فرهاد کشاورز با تمجید از میزبانی بهبهانی‌ها گفت: در نهایت به تیم خوب بهبهان خسته نباشید می‌گویم و از مردم خوب آنها ممنونم که چند روز میهمان‌شان بودیم. خوشحالم که بازیکنانم مردانه تا آخرین لحظه تلاش کردند. باید برویم نواقص‌مان را برطرف کنیم. این درس بزرگی برای ما شد همان‌طور که هفته اول هم شکست خوردیم و درس گرفتیم الان هم می‌رویم و برای ادامه لیگ تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.