کد خبر : 191040
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 17:58
-

مرتضایی در گفتگو با Fut5al :

دنبال تفاضل بودیم اما تا نزدیک تساوی هم رفتیم/ بحث خاصی نبود، به گلرم تذکر دادم اعتراض نکند

دنبال تفاضل بودیم اما تا نزدیک تساوی هم رفتیم/ بحث خاصی نبود، به گلرم تذکر دادم اعتراض نکند

سرمربی فرش‌آرا گفت: دنبال پیروزی با تفاضل بالا مقابل ایمان شیراز بودیم اما نزدیک بود که بازی به تساوی برسد.

مجید مرتضایی پس از پیروزی ۴ بر ۳ تیمش مقابل ایمان شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: واقعا یک بازی بازی خیلی سخت را که ابتدا خوب شروع کردیم و آخرش سخت تمام شد را بردیم هر چند که دوست داشتیم این بازی را با تفاضل بالا ببریم اما اتفاقاتی در بازی رقم خورد که بازی نزدیک بود به تساوی هم برسد.

او ادامه داد: خدا را شکر می کنیم که توانستیم از یک بازی سخت خارج از خانه برنده بیرون بیاییم ولی باید روی بازیکنان خودمان کار کنیم که وقتی ۴ بر صفر جلو هستیم باید بازی را با ۷ یا ۸ گل بیرون بیاییم اما اینکه چرا باید در این شرایط سه گل بخوریم و بر روی اشتباهات فردی غافلگیر شویم موضوعی است که باید روی آن کار کنیم.

سرمربی فرش‌آرا تاکید کرد: داوری در دو سه صحنه روی به مدیریت بازی آورد که به نظرم درست نبود. داوران برای اینکه تیمی کع عقب افتاده کمتر اعتراض کند، خطاهای آنها را نمی‌گیرند ولی کوچکترین برخورد بازیکن ما را خطا اعلام کردند. این به نظرم حق تیم‌هایی که بیشتر کار کرده‌اند نیست. داور باید عدالت را برقرار کند و با مدیریت بازی اجحاف نکند.

وی در خصوص بحثش با دروازه‌بان تیمش نیز یادآور شد: بحث خاصی بود بلکه به حاشیه پنالتی برای ایمان باز می‌گشت که بازیکنان ما معتقد بودن پنالتی نیست اما دروازه‌بان ما همچنان اعتراض می‌کرد که به او گفتم اعتراض نکند و با حفظ خود در جریان بازی، آرامشش را حفظ کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.