کد خبر : 191025
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 17:10
-

محسن حسن‌زاده در گفتگو با Fut5al :

قسمت بود گیتی‌پسند ببرد/ منصوری شایسته باخت نبود/ از موفقیت‌های اصغر خوشحال می‌شوم

قسمت بود گیتی‌پسند ببرد/ منصوری شایسته باخت نبود/ از موفقیت‌های اصغر خوشحال می‌شوم

سرمربی منصوری قرچک گفت: یک بازی پایاپای مقابل گیتی پسند به نمایش گذاشتیم اما قسمت این بود که آنها برنده این بازی باشند.

محسن حسن زاده در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شکست تیمش مقابل گیتی پسند اظهار کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته باخت نبودیم. یک بازی خیلی خوب و پایاپای را مقابل گیتی پسند به نمایش گذاشتیم. یکی دو هفته است بدشانسی می آوریم، اما امیدوارم خیلی زود این ماجراها ختم به خیر شود. شایستگی ما بیشتر از این بود که بازی را واگذار کنیم و اگر اغراق نکنم ما شایسته باخت نبودیم. به تیم خوب گیتی‌پسند تبریک می‌گویم. آنها روز، روزشان بود و باید ما کار کنیم تا بتوانیم توانایی های خود را بیشتر کنیم و نقاط ضعف تیممان را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص احساسش در رویارویی با برادرش در این مسابقه تصریح کرد: اتفاق سختی نیست. به هر حال همگی ورزش حرفه‌ای می‌کنیم. مسائل احساسی جایش اینجا نیست اما به شخصه همیشه از موفقیت‌های اصغر خوشحال می‌شوم و همواره نیز کمکش کرده‌ام و برای او و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی منصوری در خصوص اینکه گیتی‌پسند چرا با وجود بازیکنان نامدار در امر گلزنی ناکام است، تاکید کرد: به نظر من تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند چون بازیکنان بزرگی دارند طبیعی است که به لحاظ نتیجه‌گیری وقتی به مشکل می‌خورند سریعا دچار فشار روانی می‌شوند و همین موضوع در ادامه کار اذیتشان می‌کند.

حسن‌زاده یادآور شد: از این به بعد با این برد مطمئن هستم آنها مشکلشان برای گلزنی حل می شود و استرس و فشار و توقعی که هست و ایجاد شده. باید به این تیم آرامش داد چه از مدیریت باشگاه و چه هواداران چون این تیم توانمندی این را دارد که قهرمان لیگ شود. توانمندی گیتی‌پسند بیشتر از این است.

وی افزود: تیم حریف فنی و پرمهره بود، اما بازیکنانم اصلا پا پس نکشیدند. فعلا این اتفاقات گریبان ما را گرفته و امیدوارم روی خوش فوتسال به سمت ما بیاید. قطعا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. باید به گیتی پسند هم بابت این ۳ امتیاز تبریک بگویم.

سرمربی منصوری در مورد داور مسابقه نیز گفت: اشتباهاتی از سوی داور متصوریم صورت گرفت، اما در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم و تاثیرگذار در نتیجه نبود. وی توانست بازی پربرخورد و پرهیجان را مدیریت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.