کد خبر : 191020
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 16:57
-

کشاورز در گفت و گو با Fut5al:

کنترل بازی را در دست گرفتیم و بردیم/ همچنان مصدومم

کنترل بازی را در دست گرفتیم و بردیم/ همچنان مصدومم

محمد کشاورز در خصوص دیدار تیمش در برابر کوثر اصفهان صحبت کرد.

محمد کشاورز در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص پیروزی تیمش مقابل کوثر اظهار کرد: بازی بسیار سخت و نزدیکی را شاهد بودیم. کوثر تیم خیلی خوبی است، اما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موفق شدیم بازی را ببریم.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: دنبال این نیستم که وارد مباحث داوری شوم، اما فکر می کنم ناهماهنگی میان داوران مشکلاتی را به وجود می آورد و استرس بازی را افزایش می دهد.

کشاورز در خصوص پایان مصدومیتش گفت: متاسفانه مصدوم بودم، باید از پزشک تیم تشکر کنم اما مصدومیت من همراهم است و امیدوارم با استراحت بهتر شوم. همیشه گروهی نگاه می کنم و به نظرم همه بازیکنان راگا خوب بازی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.