کد خبر : 191022
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 17:03
-

شمسایی در گفت و گو با Fut5al:

۷۰ موقعیت عالی را از ابتدای لیگ گل نکرده‌ایم/ اگر از داوری‌ها بگویم یک شاهنامه مطلب می‌شود/ با حسن‌زاده هم‌خانواده هستیم

۷۰ موقعیت عالی را از ابتدای لیگ گل نکرده‌ایم/ اگر از داوری‌ها بگویم یک شاهنامه مطلب می‌شود/ با حسن‌زاده هم‌خانواده هستیم

وحید شمسایی از داور دیدار تیمش با منصوری قرچک گلایه کرد.

وحید شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص پیروزی تیمش مقابل منصوری اظهار کرد: بازی سنگینی داشتیم، بعد از باخت عجیب و غریب مقابل مقاومت تغییر سیستم دادیم و یکی دو بازیکن بزرگ تیم را جابجا کردیم.

وی افزود: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم، خوشبختانه ۳ امتیاز را گرفتیم اما باز هم این گل نزدن های ما تمامی ندارد. نزدیک به ۷۰ گل بالای ۹۰ درصد را از ابتدای لیگ تا امروز نزدیم. وظیفه من است که آرامش را به تیمم ببرم.

شمسایی تصریح کرد: من خسته نباشید می‌گویم به تیم حریف و به بازیکنانم هم گفته بودم که در گروه مان سخت‌ترین بازی ما با منصوری است. محسن حسن‌زاده چون خودش فوتسالیست قابلی بوده و تواناست تیم‌هایش هم همگی خوب هستند. آنها هفته پیش هم از حریفشان جلو بود اما با بدشانسی باختند.

وی افزود: در وهله اول باید به مرحله بعد صعود کنیم، بعد از صعود می توانیم به اینکه چه جایگاهی مطلوب است فکر کنیم. گیتی‌پسند تیم بزرگی است اگر بازیکنان قدر آن را بدانند شرایط بهتر می شود. تیم ما مدیریتش فوق‌العاده قوی است.

شمسایی در رابطه با داور مسابقه گفت: بین دو نیمه به خودش هم گفتم که غیبت نباشد. بدی من این است که راجع به داوری صحبت نمی کنم، اگر حرف بزنم باید در حد یک شاهنامه مطلب بنویسم و بگویم. خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم و از بحران خارج شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

ببین گیتى به چه روزى افتاده با ۴ تا بچه میخواد بازى کنه میگه بازى سنگین؟!!! خجالت بکشید بازبکناى حریف نصفشون اولین سال لیگ برترشون بود خدایی گیتى به چه روزى افتاده امسال !!!

محمد دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۴۱

بخدا این تیم بدون مربى راحت تر بازى مى کرد !!! این حمید مشیرى تدارکات رو بعنوان مربى آوردى هر بازى هم داره اخراج میشه فقط داد و بیداد میکنه؟!!! تخصصش داده؟!! خجالت نمکشید؟!! اونوقت میگى مدیران حرفه اى داره گیتى ؟!! این همه إنسان تحصیل کرده و مربى با دانش داره اصفهان !! زشته یک تدارکات روى نیمکت مربیگرى میکنه