کد خبر : 191189
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 11:41
-

منصوری در گفتگو با Fut5al :

به تیم‌ملی اصفهان میلیمتری باختیم!/ از ما توقع منصوری دهه ۸۰، ۹۰ دارند/ امسال دنبال بقاء در لیگ‌برتر هستیم

به تیم‌ملی اصفهان میلیمتری باختیم!/ از ما توقع منصوری دهه ۸۰، ۹۰ دارند/ امسال دنبال بقاء در لیگ‌برتر هستیم

مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک گفت: با اینکه بازی را ندیدم اما شنیدم در ۴۰ ثانیه آخر گل خورده‌ایم و این باخت میلیمتری مقابل تیم پرمهره‌ای مثل گیتی‌پسند آن هم در اصفهان نتیجه بدی نیست.

کریم منصوری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ما دیروز سروش احمدی را همراه نداشتیم اما با اطلاعی که پیدا کردم تیم‌مان خوب بازی کرده است. گیتی‌پسند، در واقع تیم‌ملی اصفهان بود و علیرغم بازی خوب بازیکنان ما، یک گل ناجور مقابل آنها خوردیم که فرصتی برای جبرانش نبود.

او ادامه داد: به هر حال فوتسال بازی لحظات است ضمن اینکه ما هم اصلا توقع برد از تیم‌مان نداشتیم. انشاالله به امید خدا می رویم تا تلاش کنیم تا نیم فصل دوم مسابقات را با قدرت بیشتر و آمادگی بهتر شروع کنیم. مشکل ما ۴بازی اول با پنجره بسته بود که شکر خدا این مشکل حل شده و فرصت داریم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم.

مدیرعامل منصوری خبر از تزریق پول به تیمش در پایان تعطیلات داد و گفت: یکسری کارهایی را در ۱۰ ، ۱۵روز آینده انجام می‌دهیم تا انشاالله برای شروع نیم‌فصل دوم بتوانیم از نظر مالی به تیم پول تزریق کنیم تا بازیکنان ما از نظر روحی و روانی هم با قدرت کارشان را در لیگ امسال ادامه دهند.

منصوری با بیان اینکه هواداران منصوری به اشتباه توقع منصوری دهه۸۰، ۹۰ را از این تیم دارند، تصریح کرد: همه می‌دانیم که به دلیل مشکلاتی که بروز کرد منصوری امسال با شرایط ایده‌آلی بسته نشده ولی جوان‌های خوبی دارد که من مطمئمن هستم که در نیم‌فصل دوم جایگاهش را پس می‌گیرد. ما بازیکن کم نداریم اما اگر بازیکنی موجود باشد می‌گیریم.

او تاکید کرد: امسال دنبال قهرمانی نیستیم و می‌خواهیم تیم را فقط در لیگ نگه داریم تا سال آینده جای خودش را پس بگیرد. متاسفانه امسال همه توقع منصوری دهه ۸۰ ۹۰ را از ما دارند در حالی که برای آن تیم زحمت کشیده شده بود اما تیم امسال مشکلاتی داشته که تقریبا در حال حل شدن است. البته که هنوز هم در شهر خودمان به تیم بی‌مهری می‌شود و عده‌ای در شهر علیه تیم منصوری به بهانه اینکه این تیم فیک است شده‌اند ولی اگر حمایت شویم، مطمئنم تیم ما جایگاهش را پس می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.