کد خبر : 191231
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 22:49
-

شریف: شکست‌ناپذیری هیات فوتبال خراسان رضوی در خانه ادامه می‌یابد

شریف: شکست‌ناپذیری هیات فوتبال خراسان رضوی در خانه ادامه می‌یابد

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: فصل گذشته در مسابقاتی که میزبان بودیم حتی یک باخت هم نداشته‌ایم، می‌خواهیم روند شکست ناپذیری خود در خانه را حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف در خصوص وضعیت تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: در دو بازی نخست با تیم‌هایی بازی داشتیم که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و بازی‌های ابتدایی برای آنان سخت است. در بازی نخست با وجود ۱۰ گلی که به ثمر رساندیم، اما از بازیکنانم راضی نبودم. در دیدار با هیات فوتبال اصفهان هماهنگ‌تر شدیم و در اجرای کارهای تیمی و تاکتیکی عملکرد بهتری داشتیم.

وی افزود: امیدوارم روند خوب را تداوم دهیم. البته بازی‌های اصلی هیات فوتبال خراسان رضوی از این هفته با دیدار مقابل مس رفسنجان و در ادامه رهیاب، آبادان و پارس‌آرای شیراز آغاز خواهدشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: تیم این فصل ترکیبی از جوان‌ها و با تجربه‌ها تشکیل شده است. در سیاه‌جامگان یک تیم کاملا جوان در اختیار داشتم که بدون حتی یک بازیکن ملی‌پوش توانستیم جایگاه چهارمی لیگ را از آن خود کنیم. تجربه خوبی به دست آوردم که با اعتماد به جوانان هم می‌توان نتیجه گرفت؛ هرچند کار کمی سخت است و زحمت بیشتری هم دارد.

شریف گفت: در فصل گذشته تیم خوبی داشتیم و فرصت کمتری برای جوانان تیم به وجود ‌آمد، اما در این فصل تلفیقی از دو فصل گذشته را در اختیار دارم و از جوانان در کنار با تجربه‌ها استفاده می‌کنم. امیدوارم تجربه بازیکنان خوب در کنار انگیزه و جاه‌طلبی بازیکنان جوان نتیجه دهد و نتیجه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم.

وی با اشاره به استفاده از تمام بازیکنانش در دو بازی نخست لیگ برتر فوتسال یادآور شد: در هر دو دیدار به تمام بازیکنان تیم بازی دادیم. لیست گل‌زنان به قدری زیاد است که نشان می‌دهد تمام بازیکنان شانس بازی کردن داشته‌اند. مقابل تیم اصفهان ۱۴ گل به ثمر رساندیم و ۶ نفر به طور مستقیم روی گل‌ها نقش داشتند. هدف این بود که در دو بازی نخست، جوانان تیم کمی تجربه کسب کنند و به ترکیب ایده‌آل دست یابیم.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص رقبای مستقیم تیمش خاطرنشان کرد: تیم‌ها نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات زیادی داشته‌اند. تیم رهیاب و آبادان تقویت شده‌اند. تمام تیم‌ها در کنار هیات فوتبال و مس رفسنجان مدعی صعود از گروه خواهند بود و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. فصل گذشته در مسابقاتی که میزبان بودیم، حتی یک باخت هم نداشته‌ایم و می‌خواهیم روند شکست ناپذیری خود در خانه را حفظ کنیم. حتی تیم‌هایی که قهرمان و نایب قهرمان شدند در بازی‌های خانگی باخت داشتند.

شریف اضافه کرد: نقطه ضعف‌های تیم زمانی مشهود می‌شود که مقابل تیمی قوی به میدان برویم، البته برخی از نقاط ضعف تیم را در دو بازی نخست شناسایی کرده و برطرف کردیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. مصدومیتی در دو بازی نخست نداشته‌ایم و با تمام قوا برای بازی با مس رفسنجان آماده می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.