کد خبر : 191187
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 9:46
-

شریف: فدراسیون فوتبال نمی‌تواند رای زنان را حذف کند

شریف: فدراسیون فوتبال نمی‌تواند رای زنان را حذف کند

مربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: با وجود نهادهای نظارتی در فیفا و ای‌اف‌سی، فدراسیون فوتبال نمی‌تواند طبق اساسنامه تایید شده رای زنان را از مجمع انتخاباتی حذف کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف اظهار داشت: هنوز تا انتخابات فدراسیون فوتبال زمان داریم و قطعا حضور زنان در مجمع را خواهیم داشت. طبق آیین‌نامه باید سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال و فوتسال و نماینده داور زن و نیز باشگاه‌هایی که در لیگ برتر زنان مقام نخست را کسب کرده‌اند در مجمع انتخاباتی شرکت کنند و حضورشان قطعی است اما اینکه هنوز فرمی برای نمایندگان زن ارسال نشده، موضوع دیگری است.

وی افزود: آیین‌نامه‌ای را فدراسیون فوتبال نوشت و ای‌اف‌سی و فیفا هم آن را تایید کردند و طبق آیین‌نامه و اساسنامه جدیدی که نوشتند و رای زنان را در آن قید کردند، فدراسیون فوتبال با وجود چنین نهادهای نظارتی نمی‌تواند رای زنان را حذف کند.

مربی تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد: آینده فدراسیون فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد و گفت که کدام یک از نامزدها بهتر هستند. همین که افرادی چون علی کریمی این توانایی را در خود دیدند و جلو آمدند، قدم خوبی است. اما فوتبالی بودن نمی‌تواند کافی و در کنارش باید آن فرد مدیریتی قوی داشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال برخلاف دیگر فدراسیون ‌ها تنها یک تیم نیست، بلکه سه رشته مجزا چون فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و آن هم در بخش زنان و مردان داریم. به همین دلیل باید نامزد مورد نظر با تمام این مشغله‌ها مدیریت قوی داشته باشد تا از پس همه این جریان‌ها برآید. می‌توان نامزد شدن فوتبالی‌ها را به فال نیک گرفت اما باید آن فرد همه جوره کامل، ورزشی و مدیر قوی باشد.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان در خصوص بازی‌های لیگ برتر فوتسال زنان گفت: با توجه به کرونا، تیم‌ها نتوانستند بازی‌های دوستانه داشته باشند به همین دلیل عیار تیم‌ها از هفته سوم به بعد مشخص می‌شود و نمی‌توانیم با اولین بازی معیار مشخصی برای توانایی تیم‌ها در نظر بگیریم. الان تیم‌های قوی و ضعیف مشخص نیست و ما هم در اولین بازی برابر اسفراین در نیمه نخست عقب بودیم اما در نیمه دوم توانایی خود را به نمایش گذاشتیم و در نهایت این تیم را شکست دادیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.