کد خبر : 191440
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 21:52
-

قلی‌پور در گفتگو با Fut5al :

اطلاق نام خروجی به ما، اوج بی‌انصافی باشگاه حفاری بود/ ۴۵روز قبل به علاسوند گفتم دیگر طاقت بی‌پولی ندارم/ دو پیشنهاد خوب دارم

اطلاق نام خروجی به ما، اوج بی‌انصافی باشگاه حفاری بود/ ۴۵روز قبل به علاسوند گفتم دیگر طاقت بی‌پولی ندارم/ دو پیشنهاد خوب دارم

بازیکن آذری ملی حفاری اهواز گفت: اینکه اسم من به عنوان بازیکن غیربومی که در بی‌پولی باشگاه سکوت کرده بودم را در لیست خروج باشگاه قرار دادند اوج بی‌انصافی باشگاه بود.

رشید قلی‌پور در خصوص اینکه نامش در لیست خروجی باشگاه ملی حفاری اهواز گذاشته شده به خبرنگار Fut5al گفت: متاسفانه مشکلات تحریم باعث شده تا ما ریالی از باشگاه دریافتی نداشته باشیم و برای من که خرج زندگی‌ام را از فوتسال می‌دهم تحمل این شرایط سخت بود به همین خاطر قبل از بازی با شیراز با آقای علاسوند صحبت کردم و گفتم که در این خصوص فکری بکنند والا اجازه بدهند که من بروم.

وی ادامه داد: قرار دادن نام من در لیست خروجی باشگاه واقعا برای من ناراحت‌کننده بود چرا که با تمام مشکلات تیم ساخته بودم و از طرفی هم خودم از ۴۵ روز پیش به سرمربی تیم اطلاع داده بودم که با این شرایط حاضر به ماندن نیستم اما این اقدام باشگاه واقعا تاسف‌برانگیز بود.

بازیکن آذری ملی حفاری تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه علت بی‌پولی و خالی بودن حساب باشگاه را عدم تزریق پول از سوی شرکت ملی حفاری بخاطر تحریم‌ها می‌داند اما بازیکن گناهی ندارد و برای کسی که خرج زندگی و خانواده‌اش را از فوتسال می‌دهد، این شرایط قابل تحمل نیست.

رشید قلی‌پور با اشاره به اینکه شنبه برای تسویه حساب به باشگاه ملی حفاری خواهد رفت، گفت: انشاالله تمام کارها را شنبه انجام داده و سپس به پیشنهادهایی که دریافت کرده‌ام به طور جدی فکر خواهم کرد. شرایط خوبی دارم و انشاالله یک انتخاب خوب برای نیم‌فصل دوم خواهم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد نادری پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰

حیف که باشگاه حفاری اینجوری با بازیکنان خودش رفتار میکنه پول که ندادن حرمت بازیکن هاشون رو هم نگه نداشتن
حفاری که بازیکن نداره چطور چهار نفر رو هم تو لیست گزاشته؟
معلوم هست این باشگاه چجوری میچرخه؟
آقای علاسوند شما باید میرفتی نه بازیکن هاتون این نفرات رو هرکس داشت تا الان صعودش قطعی بود این تیم حفاری نیست انصافا و عامل نابودیش هم به عنوان نفر اول شما هستین!!!