کد خبر : 191435
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 18:25
-

رضایی: به هیات فوتبال خراسان رضوی امتیاز نمی‌دهیم

رضایی: به هیات فوتبال خراسان رضوی امتیاز نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: تا کنون در مشهد مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی پیروز نشده‌ایم و برای پیروزی به مشهد آمده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عا‌طفه رضایی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بر حسب قرعه‌کشی در هفته نخست لیگ برتر استراحت داشتیم و در هفته گذشته با تیم رهیاب دیدار کردیم که بدون انجام یک بازی تدارکاتی توانستیم نتیجه لازم از آن دیدار را کسب کنیم. البته از عملکرد بازیکنانم در آن دیدار رضایت کافی ندارم اما خداراشکر سه امتیاز بازی رو از آن خود کردیم.

وی افزود: تیمی که قهرمان می‌‌شود، انتظارات و فشارها روی بازیکنان و کادرفنی نیز بیشتر می‌شود. امیدوارم بتوانیم در این فصل از قهرمانی خود دفاع کنیم و به هدف خود دست یابیم.

سرمربی تیم مس رفنسجان گفت: سعی کردیم برای فصل جدید شاکله اصلی تیم حفظ شود. چند بازیکن جدا شده و چند بازیکن هم جایزگین گرده‌‌ایم. در نخستین دیدارمان ناهماهنگی‌هایی داشتیم اما امیدوارم در این دیدار بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

رضایی در خصوص تیم هیات فوتبال خراسان رضوی یاد‌آور شد: در فصل گذشته به این تیم در لیگ و پلی‌آف چهار بازی انجام دادیم که توانستیم نتایج خوبی هم کسب کنیم اما هیات فوتبال خراسان رضوی مربی و بازیکنان خوبی دارد که با جذب فاطمه ارژنگی به تیمی یکدست و یکدل تبدیل شده و برای قهرمانی تلاش می‌کند. امیدوارم نمایش خوبی مقابل آنان داشته باشیم. در بازی فردا بازی پایاپایی شاهد خواهیم بود و تیمی که اشتباهات کمتری انجام دهد پیروز بازی خواهد بود.

وی ادامه داد: تا کنون در مشهد مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی پیروز نشده‌ایم و برای پیروزی به مشهد آمده‌ایم. طی تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم تاکید کردم تا هر شرایطی در مشهد به هیات فوتبال خراسان رضوی امتیاز ندهیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در رابطه با غایبین تیمش در دیدار با هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: چند بازیکن مصدوم داریم که فکر نمی‌کنم بتوانیم از آنان در بازی فردا استفاده کنیم. امیدوارم سایر بازیکنان بتوانند جایزگین‌های خوبی برای مصدومین و غایبین تیم باشند.

رضایی در پاسخ به این سوال که فاطمه اعتدادی چه میزان در مسائل فنی تیمش نقش دارد، گفت: اعتدادی ۱۵ سال است که فوتسال بازی می‌کند و در سه دوره از مسابقات آسیایی حضور داشته است. برای سال سوم است که از حضور اعتدادی در مس رفسنجان استفاده می‌کنیم البته به سبب تجربه بالای او، حضورش در هر تیمی می‌تواند مثم ثمر باشد. مس رفسنجان نیز از حضور او نهایت استفاده را می‌برد. فاطمه اعتدادی تجربیاتی دارد که با وجود ۱۵ سال مربی‌گری هنوز تجربیات او را ندارم. از همین رو از همفکری او در مسائل فنی تیم استفاده کرده و استقبال می‌کنیم و همیشه او را همکار خود می‌دانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.