کد خبر : 191505
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 - 17:51
-

سرمربی هیئت فوتبال اصفهان: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و شکست خوردیم/ تیمی که گل نزند گل‌ می‌خورد

سرمربی هیئت فوتبال اصفهان: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و شکست خوردیم/ تیمی که گل نزند گل‌ می‌خورد

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان گفت: وقتی تیمی از موقعیت‌هایش استفاده نکند، گل می‌خورد و ما هم برابر پارس‌آرا شیراز از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و شکست را پذیرا شدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، راضیه جزایری پس از شکست تیمش مقابل پارس‌آرا شیراز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که از نتیجه بازی راضی نیستم و شرایط مسابقه طبق دلخواه ما رقم نخورد. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان درست استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در فوتبال و فوتسال قانونی وجود دارد که اگر گل نزنی، گل می‌خوری؛ وقتی تیمی از موقعیت‌هایش استفاده نکند گل می‌خورد و ما هم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و شکست را پذیرا شدیم. با این حل تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان در پاسخ به اینکه وضعیت فنی تیمش را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: ۲ یا ۳ روز است که به تیم اضافه شده‌ام؛ هیئت فوتبال اصفهان، تیم خوب و آینده‌داری است که از بازیکنان جوان و بومی تشکیل شده و این، حسن تیم به شمار می‌آید. به دنبال آن هستم که تفکرات تاکتیکی خود را در تیم و در ذهن بازیکنان تثبیت کنم و قطعاً برای این هدف به زمان نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم از زمانی که در اختیار داریم بیشترین استفاده را ببریم. به هر حال بازیکنان ابزار ما به شمار می‌آیند و کادرفنی نیز ابزار بازیکنان هستند و باید بین کادرفنی و بازیکنان، هماهنگی لازم ایجاد شود تا تفکرات تاکتیکی به طور کامل به تیم تزریق شود.

جزایری درباره داوری بازی خاطرنشان کرد: به‌طور کلی درباره داوری بازی‌ها، زیاد نظر نمی‌دهم و تلاش می‌کنم در حیطه وظایف خودم صحبت کنم، اما در این بازی اتفاقاتی رخ داد که ما همان جا به نماینده فدراسیون اطلاع دادیم و فیلم بازی را نیز برای کمیته داوران ارسال خواهیم کرد.

وی درباره روند تیمش در ادامه فصل، افزود: تمرکز ما روی پیشرفت تیم و بازیکنان است؛ به هر حال بازیکنان جوان و بومی تیم‌مان، آینده فوتسال بانوان اصفهان به شمار می‌آیند و تلاش می‌کنیم پرچم اصفهان را بالا نگه داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.