کد خبر : 191546
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 10:31
-

اعتراض هیات رودان به شبیه سازی این تیم با مالدیو

اعتراض هیات رودان به شبیه سازی این تیم با مالدیو

نائب‌رئیس هیأت فوتبال رودان گفت: علی‌رغم شکست پر گل تیم فوتسال بانوان رودان در لیگ برتر مقابل سایپا تهران، بانوان فوتسالیست رودانی شایسته این بی‌مهری‌ها نیستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هوشنگ کریمی نائب‌رئیس هیات فوتبال رودان اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان اولین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را تجربه می‌کند و طبیعتاً با شرایط و جو مسابقات سطح اول فوتسال بانوان کشور آشنایی ندارد.

کریمی ضمن عذرخواهی از مردم ورزش‌دوست هرمزگان به‌ویژه شهرستان رودان افزود: کمبودهای فراوانی را برای حضور در لیگ برتر داریم اما بدون هیچ‌گونه توجیهی تمام تلاش را برای حضور موفق در این رقابت‌ها بکار بسته‌ایم و قطعا رخ دادن چنین نتایجی هم جزوی از فوتبال و فوتسال است.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم هیات فوتبال رودان بسیار مستعد و توانمند هستند، کم‌تجربگی و نداشتن سابقه بازی در چنین سطحی از مسابقات را تنها دلیل رخ دادن چنین شکست سنگینی دانست.

نائب‌رئیس هیات فوتبال رودان تصریح کرد: قطعا تلاش خواهیم کرد در هفته‌های آتی لیگ برتر فوتسال بانوان، شرایط تیم متحول شود و شاهد خودباوری بازیکنان و کسب نتایج مناسب باشیم.

وی با انتقاد از برخی القاب و عناوینی که از سوی برخی خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی به واسطه کسب این نتیجه ضعیف به بازیکنان و تیم هیات فوتبال رودان انتساب داده شده است، گفت: قطعا قیاس نتیجه این بازی با بازی ایران و مالدیو در برنامه زنده تلویزیونی کاری حرفه‌ای و صحیحی نیست چراکه بانوان ما شایستگی خود را پیش از این در رقابت‌های دسته اول به زیبایی به نمایش گذاشته‌اند.

کریمی در ادامه به این گونه القاب نیز واکنش نشان داد و افزود: این کار پسندیده نیست و جز تحقیر کردن و کوچک شمردن زحمات مجموعه تیم هیات فوتبال رودان هدف دیگری در آن نیست.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، هیات فوتبال رودان میهمان سایپا تهران بود که با شکست پرگل ۲۱ بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.