کد خبر : 191625
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 11:06
-

مهرداد از مفاخر فوتبال ایران و یادآور جام جهانی 98 بود

شمسایی:لیگ پویایی داریم / با لغو مسابقات، تیم ملی و کادرش کاملا بلاتکلیف هستند

شمسایی:لیگ پویایی داریم / با لغو مسابقات، تیم ملی و کادرش کاملا بلاتکلیف هستند

سرمربی گیتی پسند در ادامه درخصوص سطح کیفی مسابقات لیگ گفت: لیگ پویایی داریم، هرچه بازی‌های جلوتر می‌رود بازی‌ها هم بهتر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند در ادامه درخصوص سطح کیفی مسابقات لیگ گفت: لیگ پویایی داریم، هرچه بازی‌های جلوتر می‌رود بازی‌ها هم بهتر می‌شوند. تقریبا بازیکن‌های خوب و تیم‌های خوب که قصد مدعی بودن داشتند به خوبی خودشان و پتانسیل‌شان را در این ۸ هفته نشان دادند. گیتی‌پسند هم هدف مشخصی دارد و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. قطعا هر تیمی که بیشتر تلاش کند و انگیزه بالاتری داشته باشد موفقیت هم از آن تیم خواهد بود. کم کم به نیم فصل دوم نزدیک می‌شویم و زمانی که دیگر جای خطا نیست و هرچه خطا و اشتباه است باید در همین نیم فصل اول صورت بگیرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال با اشاره به لغو مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتسال توضیح داد: متاسفانه مسابقات مقدماتی لغو شد و این اتفاق می‌تواند در سطح آسیا ضربه بزرگی را به پیکره فوتسال ایران وارد کند. برای مسابقات جام جهانی هم خبرهای خوبی نمی‌شنویم، یک روز می‌گویند لغو می‌شود و یک روز هم خبر از برگزاری صددرصدی می‌دهند که واقعا باید تاسف خورد. در چنین شرایطی تیم‌ ملی و کادرش کاملا بلاتکلیف هستند و فقط می‌توانند اردوهای مقطعی برگزار کنند و با این سیاست کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی ایران به مقصد نخواهد رسید.

پیشکسوت فوتسال در پایان با اشاره به فوت مهرداد میناوند گفت: مهرداد از مفاخر فوتبال ایران و یادآور جام جهانی ۹۸ بود. میناوند رفت و غمش برای ما ماند. این روزها متاسفانه شاهد از دست رفتن خیلی از افراد به دست ویروس منحوس کرونا هستیم و از همه بدتر اینکه کاری هم از دست‌مان بر نمی‌آید. خدا به بازماندگانش صبر بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.