کد خبر : 191658
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 14:26
-

علوانی :قطعا هدف باشگاه و تیم رسیدن به فینال لیگ برتر است / تمام بازیکنان ما جوان، بومی و با میانگین سنی ۲۳ سال هستند

علوانی :قطعا هدف باشگاه و تیم رسیدن به فینال لیگ برتر است / تمام بازیکنان ما جوان، بومی و با میانگین سنی ۲۳ سال هستند

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به جوانگرایی این تیم در لیگ برتر کشور، گفت: قطعا امسال هدف باشگاه و تیم، رسیدن به فینال لیگ برتر کشور است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مریم علوانی درباره پیروزی پر گل تیمش در هفته سوم لیگ برتر که اولین بازی این تیم در گروه دوم مسابقات محسوب می‌شد، اظهارکرد: به خاطر شرایط کرونایی پیش از آغاز لیگ، بازی دوستانه نداشتیم و فرصتی نبود که تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم و بازی با تیم کیمیای اسفراین یک بازی تدارکاتی و برای رسیدن به ترکیب ایده‌آل برای ما محسوب می‌شد

وی بیان کرد: جا دارد به بازیکنانم بابت عملکرد خوب در دیدار با اسفراین خسته نباشید بگویم. در این بازی چندین موقعیت گلزنی کسب کردیم اما نتوانستیم از تمام فرصت‌ها برای گلزنی استفاده کنیم و توانستیم شش گل به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که نفت در حضور چندساله خود در لیگ برتر برای یک بار موفق به عنوان قهرمانی شده است، آیا امسال نیز هدف کسب قهرمانی است یا باشگاه اهداف دیگری را مدنظر دارد؟ گفت: قطعا هدف باشگاه و تیم رسیدن به فینال لیگ برتر است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

وی همچنین درباره جوانگرایی پالایش نفت آبادان در سال‌های گذشته حضور خود در لیگ برتر و این‌که این هدف چقدر امسال مدنظر است، عنوان کرد: تمام بازیکنان ما جوان، بومی و با میانگین سنی ۲۳ سال هستند و قطعا سیاست باشگاه جوانگرایی است. امسال نیز نسبت به سال قبل شرایط بهتری داریم و ان‌شاءالله بتوانیم به اهداف خودمان دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.