کد خبر : 191665
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 14:40
-

انتظارات فوتسالی‌ها از نایب رئیس آینده بانوان

انتظارات فوتسالی‌ها از نایب رئیس آینده بانوان

مربیان فوتسال بانوان دغدغه‌ها و انتظارات خود را با نایب رئیس آینده فدراسیون فوتبال مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربیان فوتسال بانوان دغدغه‌ها و انتظارات خود را با نایب رئیس آینده فدراسیون فوتبال مطرح کردند.

انتخابات فدراسیون فوتبال طبق اعلام قبلی قرار است، ۱۰ اسفند برگزار شود. پنج نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اعضای خود را معرفی کرده اند و در این بین چهار نفر برای پست نایب رئیسی سوم که مسئول بخش بانوان فدراسیون خواهد بود، معرفی شده اند.
سید شهره موسوی، فاطمه علیپور، پریا شهریاری و لیلا محمدیان گزینه‌های اداره بخش بانوان فدراسیون هستند.

مسئولان برای فوتبال و فوتسال چه کاری می‌کنند؟
در همین خصوص معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال رهیاب گستر تهران و از مربیان باسابقه فوتسال بانوان بگفت: امیدوارم هر فردی که به عنوان نایب رئیس بخش بانوان فدراسیون انتخاب می‌شود، فردی دلسوز باشد.

وی افزود: از نامزدی خانم علیپور بسیار خوشحال شدم، چون او ۲۰ سال در فوتسال فعالیت داشته است و خاک خورده این رشته محسوب می‌شود.
این مربی فوتسال گفت: ۲ تا سه سال است که هیچ برنامه‌ای برای فوتبال و فوتسال بانوان نداریم. نمی‌دانم مسئولان دقیقا چه کاری انجام می‌دهند، اما امیدوارم از این پس اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد.

فردی بیاید که دلسوز باشد
مریم نصیری در این ارتباط، گفت: کسی که انتخاب می‌شود، حتما باید به درد فوتبال و فوتسال ما برسد، چون در حال حاضر فوتبال بانوان از رده بندی فیفا خارج شده است و فوتسال هم برنامه‌ای ندارد.

وی افزود: خیلی از لیگ‌ها مثل هندبال و والیبال از مدت‌ها قبل لیگ‌های خود را شروع کردند، اما فوتبال و فوتسال بانوان بی برنامه بودند. حتی برای شروع لیگ زمان کمی برای آمادگی تیم در اختیار داشتیم.
سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال اصفهان گفت: فردی باید به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون انتخاب شود که دلسوز این رشته باشد و بتواند به خوبی فعالیت کند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.