کد خبر : 193737
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 12:57
-

اختصاصی fut5al / فوتسالی ها در مجمع فدراسیون چقدر رای آوردند؟

اختصاصی fut5al / فوتسالی ها در مجمع فدراسیون چقدر رای آوردند؟

دیروز در حالی انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار و به اتمام رسید که با توجه به تغییر در اساسنامه چهره های فوتسالی نیز امکان نامزدی برای هیات رئیسه را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دیروز در حالی انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار و به اتمام رسید که با توجه به تغییر در اساسنامه چهره های فوتسالی نیز امکان نامزدی برای هایت رئیسه را داشتند.
بخش نماینده مدیران عامل :
در انتخابات دیروز علیرضا جنتی و سعید نجاریان مدیران باشگاه گیتی پسند و شهروند ساری در بخش نماینده مدیران عامل نامزده شده بودند که به ترتیب ۱۳ و ۴ را ی کسب کردند. البته ساکت عضو کمیته فنی فوتسال نیز با ۲۵ رای در مرحله اول موفق به اخذ آرا لازم برای ورود به هیات رئیسه نشد.
بخش نماینده هیات های فوتبال :
علی طاهری مدیرعامل نامی نو و رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با ۱۷ رای ، غلامعلی هنرپیشه عضو کمیته سابق فنی و توسعه فوتسال با ۱۹ رای و حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال قزوین و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با ۱۴ رای هم در بخش هیات فوتبال ناکام بودند. البته بهرام رضاییان (پارس جم) که سابقه عضویت در کمیته فنی فوتسال را دارد با ۴۰ رای عضو هیات رئیسه شد .

بخش کارشناسان :
در بخش کارشناسان نیز میرشاد ماجدی عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و از مدیران پیشین فوتسال تایلند با ۲۰ رای موفق به عضویت در هیات رئیسه شد ولی صادق درودگر با ۱۲ رای ، حسین شمس با ۵ رای ، صادقپور با ۳ رای موفق به کسب آرا لازم نشدند.
دیگر عضو کمیته فنی پریا شهریاری نیز به دلیل ناکامی رئیس پیشنهادی موفق به حضور در رای گیری نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.