کد خبر : 193760
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 18:51
-

دستیاران:هدف زندی بتن ثبات در لیگ و صعود به مرحله بعد است

دستیاران:هدف زندی بتن ثبات در لیگ و صعود به مرحله بعد است

بازیکن زندی بتن از شرایط تیمش میگوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد دستیاران بازیکن کهنه کار و با تجربه زندی بتن کلاردشت در خصوص شرایط خودش و تیم زندی بتن قبل از بازی هفته سوم گفت:من در این چند سال همیشه در تیم هایی بودم که مدعی صعود به لیگ برتر بودند. امسال بین چند پیشنهادی که داشتم زندی بتن کلاردشت را انتخاب کردم که هم تیم استان خودم است و هم مجموعه خوب و مدیریت خوبی دارند و هم از کادر فنی خوبی بهره میبرند.
وی افزود: تیممان تیم جوانی است و ۶۰ درصد از بازیکنانمان بومی استان مازندران هستند و با همدلی که بین بازیکنان و کادر فنی هست هدفمان در سال اول این است که در ابتدا در لیگ به ثبات برسیم و جایگاه مناسبی داشته باشیم وانشاالله به کمک خدا و کادر فنی و مدیریت باشگاه و تلاش بازیکنان سعی میکنیم یک نیم نگاهی هم به صعود به مراحل بعد داشته باشیم.
دستیاران ادامه داد:دو بازی اول را خوشبختانه توانستیم با تلاش بازیکنان و کادرفنی ببریم و فردا هم با روحیه خوب به مصاف تیم رعد پدافند اصفهان می رویم و انشاالله هر تیمی که لایق هست و بهتر باشد برنده شود‌.
این بازیکن در پایان گفت: در آخر صحبت هایم جا دارد از اقای زندی مدیر عامل محترم تیم خیلی تشکر کنم که در این شرایط سخت اقتصادی شخصا برای فوتسال مازندران هزینه میکنند و امیدوارم جواب زحمتاشات را بتوانیم بدهیم . در پایان از پایگاه خبری فوتسال که همیشه هوای فوتسالی ها را دارد و اخبار فوتسال را به خوبی منتشر می کند تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.