کد خبر : 193743
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 15:12
-

سرمربی کوثر اصفهان برکنار شد/ توسل جانشین رستمی

سرمربی کوثر اصفهان برکنار شد/ توسل جانشین رستمی

سرمربی تیم کوثر اصفهان به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیران باشگاه اصفهانی در اولین گام سعید رستمی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند، رستمی در گذشته به عنوان داور در فوتسال فعالیت داشت و پس از آن در رشته فوتسال و فوتبال ساحلی به عنوان مربی بدنساز فعالیتش را ادامه داد، وی سابقه سقوط با تیم هایپرشهر شاهین شهر از لیگ دسته دوم به لیگ مناطق را بعنوان سرمربی در کارنامه دارد.

هایپری ها پس از سقوط از لیگ دسته دوم با خرید سهمیه لیگ یکی بار دیگر سکان هدایت تیمشان را به رستمی سپردند و این بار هایپر با سعید رستمی به لیگ برتر صعود کرد و در ادامه وی عهده دار هدایت این تیم در لیگ برتر شد اما این مربی پس از چند هفته بدلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش اخراج شد.

رستمی جوان امسال با کوثر به لیگ برتر بازگشت و علی رغم حمایت های تمام قد مدیران باشگاه و فراهم کردن تمام خواسته های وی، این بار هم با کسب نتایج ضعیف، کوثر را روانه پلی آف بازنده ها کرد تا مدیران کوثر را برای ماندن در لیگ، متقاعد به تصمیم دیگری کند.

با تصمیم هیات مدیره باشگاه ، سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال این باشگاه از سمت خود برکنار و داوود توسل به عنوان سرمربی این تیم معرفی گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.