کد خبر : 193734
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 11:42
-

زندی در گفتگو با Fut5al :

نیم‌نگاهی به صعود داریم/ برای زندی بتن برنامه بلند مدت داریم

نیم‌نگاهی به صعود داریم/ برای زندی بتن برنامه بلند مدت داریم

مالک باشگاه زندی بتن کلاردشت گفت: اگر چه امسال تیم ما دیر بسته شد اما تیم خوبی بسته‌ایم و در عین تلاش برای ثبات در لیگ یک، نیم نگاهی هم به صعود به لیگ‌برتر داریم.

صابر زندی، مالک باشگاه زندی بتن در پی کسب شش امتیاز تیمش از دو هفته ابتدای لیگ دسته اول در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است. گرچه یک مقدار دیر شروع کردیم و زمان مناسبی برای آماده‌سازی تیم در اختیار کادر ما نبود اما تیم خوبی بستیم و توانستیم از این دو بازی شش ارزشمند بدست بیاوریم.

او افزود: امسال اولویت ما استفاده از ظرفیت‌های بومی بوده و همواره خواسته‌ایم که از آنها در ساختار تیم استفاده کنیم و تا جایی هم که شده استفاده کرده‌ایم اما کمبودها را از بازیکنان غیربومی تامین کرده‌ایم تا تیم خوبی در اختیار داشته باشیم.

مالک زندی بتن با اشاره به دورنمای تیمش تاکید کرد: ما از لیگ استان و در حقیقت پایه کار خود را شروع کردیم و در این چند سال روند رو به رشدی داشتیم. امسال هم قبل از هر چیز به ثبات در دسته اول در اولین سال حضورمان فکر می‌کنیم اما نیم‌نگاهی به بالا آمدن از لیگ یک هم داریم.

او بودجه تیمش را شناور خواند و گفت: با توجه به اینکه باشگاه ما ۱۰۰درصد خصوصی است و به طور کامل زیر نظر خودم اداره می‌شود سعی کرده‌ایم که منطقی هزینه کنیم اما اگر جایی برسیم که نیاز به کمک ویژه مالی به تیم باشد قطعا دریغ نخواهیم کرد. برای زندی بتن نگاه بلند مدت داریم و کاملا حساب شده جلو خواهیم رفت.

صابر زندی با تمجید از کادر و بازیکنان تیمش در خاتمه یادآور شد: تیم خوب، جوان و با انگیزه‌ای دور هم جمع کرده‌ایم و انشاالله بازی به بازی جلو خواهیم رفت تا بتوانیم افتخاری در خور را برای منطقه خود کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.