کد خبر : 193883
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 13:35
-

تا ساعاتی دیگر و با پایان مرحله اول لیگ برتر

تکمیل تیم های گروه بازندگان/ گیتی پسند به دنبال حفظ صدرنشینی

تکمیل تیم های گروه بازندگان/ گیتی پسند به دنبال حفظ صدرنشینی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهاردهم و مرحله اول رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۵ دیدار در شهرهای مختلف در حالی به آخرین ایستگاه خود رسیده که تا حدودی تکلیف تیم‌‌های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابتها مشخص شده است ولی تعیین تیم های مرحله بازندگان با بازی های امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهاردهم و مرحله اول رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۵ دیدار در شهرهای مختلف در حالی به آخرین ایستگاه خود رسیده که تا حدودی تکلیف تیم‌‌های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابتها مشخص شده است ولی تعیین تیم های مرحله بازندگان با بازی های امروز مشخص می شود.

درگروه اول در یکی از حساسترین دیدارهای این مرحله تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که صدرنشین این گروه است باید به مصاف تیم مقاومت البرز برای صدر نشینی برود. گیتی پسند در صورت پیروزی یا تساوی در این بازی می‌‌تواند همچنان صدر نشینی خود را در این گروه حفظ کند.

گروه دوم تیم مس سونگون ورزقان که صعود و صدرنشینی خود را در این گروه تثبیت کرده به همراه تیم‌های فرش آرا و سن ایچ ساوه به عنوان ۳ تیم اول به مرحله بعدی لیگ برتر راه یافتند.همچنین با در خواست نماینده تهران و موافقت سازمان لیگ دیدار دوتیم راگاه تهران و سن ایچ ساوه به دلیل تشریفاتی بودن، لغو شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

اهورا بهبهان -شهروند ساری

مقاومت البرز- گیتی پسنداصفهان

منصوری قرچک -کراپ الوند

ایمان شیراز -حفاری خوزستان

فرش آرای مشهد- مس سونگون

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.